Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missfcdb schreef:.
Een Arabier is een warmbloed daarom doet die veel meer moeite als een koudbloedige paard.
Hij moet zich continu warm houden bijvoorbeeld door te grazen of hooi eten net wat.
sas_omar schreef:ok maar wat is het nou weer voor onzin dat je paard niet op en top geschoren en in conditie moet zijn voor de amateurskeuring??
volgens mij is de amateurskeuring voor de mensen die geen grote stoeterijen ofzo hebben zodat je ook nog kans maakt in plaats van dat altijd dezelfde winnen
maar dan moet je paard toch wel zo goed mogelijk eruit zien
of zie ik dat nou verkeerd??
Jeannette schreef:Ik vind ook dat je je paard zo goed mogelijk moet presenteren. Particulier of stoeterij, moet m.i. niets uitmaken.
Is volgens mij een hele discussie over geweest n.a.v een een hengst op de laatste hengstenkeuring.
Jeannette schreef:Geen goed visitekaartje....
Ook al ben ik particulier, mijn paarden zijn in goede conditie en gingen ( vroeger) ook niet anders dan de paarden van de grotere stoeterijen naar shows.
missfcdb schreef:De amateur keuring is voor mij gewoon een leuk dagje uit met mijn paard.
Tuurlijk wil je dat je paard het mooiste is van allemaal ik ken mensen die ooit tegen mij zijden lol met je knol is het belangrijkste.
Je had mij moeten zien vorigen week we zouden toen naar jan gaan voor die voor breng cursus enzo.
Mijn arabje had ik ingevlochten echt super werdt ze ziek.
Ik had zelfs haar staart gestylt.
Toen ik de vlechtjes uit haalde omdat ze tog niet mee kon.
Zag ze eruit als die hengst magnum zo mooi.
Maar goed wij zijn nog niet verslagen er komen voor ons nog kansen genoeg wacht maar tot volgend jaar dan komen we met een kleine kampioen