Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jaimyliefje schreef:@ ArabianRanch: kan écht niet wachten tot dat ik naar de arabs kom kijken! (toen ik Siv voor het eerst zag, in de amazone(tijdschrift) was ik meteen verkocht en zei ik; kijk dít is nou dé perfecte arabier, wat een pracht beest. onwetend dat ik de volgende zomer, dat prachtbeest zo mogen komen bezichtigen op de stal waar hij is gefokt!)
anneliesdj schreef:Heeft hier trouwens iemand een nakomeling van Kubay Khan of Anthal? Ben wel benieuwd naar familie van Bayro.
Stefje2 schreef:anneliesdj schreef:Heeft hier trouwens iemand een nakomeling van Kubay Khan of Anthal? Ben wel benieuwd naar familie van Bayro.
Ik heb er zelf geen 1 maar ken wel iemand die een arabiertje heeft van Anthal.
Ik zal eens kijken of ik aan foto's kan komen voor je als je dat leuk vind
@Hazzebaz: sta jij met je paarden ook in Schipluiden????
Citaat:Yep Sam heeft haar paardenstal in Schipluiden
Stefje2 schreef:@Hazzebaz: sta jij met je paarden ook in Schipluiden????Citaat:Yep Sam heeft haar paardenstal in Schipluiden
Ok thnx voor je antwoord? Ik woon vlakbij schipluiden.
Mag ik ook vragen waar je stal zit Sam?
Had er namelijk volgens mij nog nooit wat over gehoord dat er
daar ergens een arabierenstal zatMaar wel gaaf dan zijn de arabieren in en rondom het westland
beter vertegenwoordigd als ik dacht
Stefje2 schreef:anneliesdj schreef:Heeft hier trouwens iemand een nakomeling van Kubay Khan of Anthal? Ben wel benieuwd naar familie van Bayro.
Ik heb er zelf geen 1 maar ken wel iemand die een arabiertje heeft van Anthal.
Ik zal eens kijken of ik aan foto's kan komen voor je als je dat leuk vind
AafkeB schreef:@corine1981 Simsalabim is ong. 5 jaar
deTarq is van Karnaval(+Nadesjhdja); nog familie op dit forum?
Rabhar is van Amal en Ridaa
Jalenka_Kiya schreef:Zo Femke en Shalane Zaanstad is in dit topic al goed vertegenwoordigd
Jeddah schreef:Phoe Stefje, ik vind dat al erg veel haver hoor! Wat doe je met hem? Hoeveel hooi krijgt hij en hoe vaak? Hooi is echt het allerbeste!
Tmroes schreef: