Ik zal zelf een nooit een arabier kopen. Sorry

Maar natuurlijk alle respect voor mensen die wel helemaal gek zijn van die diertjes!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
roooosje schreef:Ik houd helemaal niet van arabieren! Ik vind hun verhoudingen niet mooi! Nu zal ik wel heel veel arabierenfans over me heen krijgen, maar sorry ik ben niet meer te overtuigen dat ze wel mooi zijn.![]()
Ik zal zelf een nooit een arabier kopen. Sorry![]()
Maar natuurlijk alle respect voor mensen die wel helemaal gek zijn van die diertjes!
Mrijee schreef:roooosje schreef:Ik houd helemaal niet van arabieren! Ik vind hun verhoudingen niet mooi! Nu zal ik wel heel veel arabierenfans over me heen krijgen, maar sorry ik ben niet meer te overtuigen dat ze wel mooi zijn.![]()
Ik zal zelf een nooit een arabier kopen. Sorry![]()
Zow iets zei k ook maar dan krijg k ook een tig mensen over me heen.... Mar het si mijn mening en met mijn mengin is gewon zow
En met smaak valt niet te twisten...
Anouar15 schreef:Laatst zag ik iemand mijn zijn paard (kwpn). Paard was enorm druk. Iemand zei er wat van en die kreeg als antwoord: vind je het gek, het is ook bloedpaard.
Ik lag echt helemaal in een deuk![]()
Kom maar eens kijken naar mijn VOLbloed paard
Peetjuh_Amir schreef:Ik wil graag weten wat jullie nou eigenlijk van Arabieren vinden... Ik vind het hele mooie en leuke paarden. Ze zijn lekker pittig en uitdagend om op te rijden! Daar hou ik wel van!![]()
Ik vind de roodbruine Arabieren met zwarte manen, zwarte staart en zwarte voetjes het aller mooist!![]()
Wat is jullie mening over Arabieren???
-xXx- Renée
thinka schreef::D ik hou van een arab met body, een dikke reet en een dikke maar wel elegante speknek
marrke schreef:Ik zou zelf geen arabier nemen, ik heb het eigenlijk niet zo op die paarden. Ik vind ze qua uiterlijk niet mooi, maar daar heeft iedereen natuurlijk zijn eigenmening over
Zelf hou ik meer van die stevige lompe paarden/pony's met een lekkere wilde bos manen etc.
KimH schreef:Voor sommige mensen... heette dit topic ook alweer?? ehhh oja MENING OVER ARABIEREN, dus stel iemand zegt: ik VIND ze afschuwelijk...Prima dat moeten zij weten, de een vind een Fries het allermooiste ras wat er bestaat en de ander de Arabier. Dus ga nou niet proberen iemand om te praten met alle voordelen en mooie punten van een Arabier. Dat moeten ze geheel zelf weten hoe ze er over denken. Ja ik ben zelf een hele grote AV- fan. Ik wou dit stukje even ertussen zetten voordat er weer een rel ontstaat, dat zie ik al veel te vaak gebeuren
![]()
Groetjes Kim
obelixXx schreef:ik vind zwarte (helemaal zwart) het mooist maar dan ook echt heel zwart maar zou er nooit een willen hebben vind het niet een goed rijpaard ik denk dat je er niet zo veel aan hebt maar ze zijn heel mooi