Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij stond/staat volgens mij ook op de boktmarkt, vind het toch echt te duur hoor. Vind hem erg gaaf, maar eerst maar eens in het echt zien zijn me al veel meer paarden tegengevallen op show 

Daan op dr dooie gemakkie met Nas t land uit, draadje dicht, Umoyax keek niet op of om 
Woeste Harry. jazz-fan schreef:ik laat haar in maart dekken door DF Nashwan
haar neus ed is gewoon gedaan met scheerschuim en scheermesjes.. dan een aantal keer goed in de babyolie zetten en voordat je de ring ingaat huppa highlighter erop

alle mannen wild.

Gevoelig, alert, staar-in-de-verte....
die heb ik nog nooit stoer zien kijken
.
ze is zeker meer van de kaviaar?
)is oersterk..
Sieltjuh schreef:Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar dit is toch best wel een behoorlijk hoge vraagprijs
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
(als ik het vergelijk met andere dieren die te koop staan, of ligt dit aan show-uitslagen/afstamming?)
Iloontjeehh schreef:Ik vind het knap dat je dat allemaal ziet vanaf een foto, zou het zelf nooooit aandurven een paard vanaf een foto te kopen.
Je kunt ook zien trouwens dat hij niet nét bekapt is, wat dus eventuele "verkappingen" bijna onmogelijk maakt aan de hoefstand
Ik zit bijv. weleens foto's en uitslagen van een show te bekijken en dat denk ik: huuuh hoe kan dat nou? Vanaf de foto is dat paard veel mooier dan bijv. de winnaar.
.