Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sigrid72 schreef:Het probleem bij grote wondes is altijd dat zo'n wonde van binnenuit moet dichtgroeien. Dat gaat moeilijk als er nog een ontsteking inzit. Je kan dan op twee manieren gelijktijdig werken : enerzijds de infectie bestrijden, maar anderzijds ook lasertherapie. De stralen zorgen ervoor dat nieuw weefsel zich gemakkelijker aanmaakt, en doet wonden vlugger genezen. Ik weet niet of men in jouw kliniek over deze therapie beschikt en of de wonde ervoor in aanmerking komt ? Is geheel pijnloos !
Aukelizzy schreef:Ik kan me zo goed voorstellen dat je door vecht en niet opgeeft zolang je paard dat ook niet doet.... Zolang hij de wil heeft om door te gaan grijp je alle kansen...Ik hoop binnenkort een echt positieve update te lezen..Black verdient het..
RosavL schreef:De koorts is gelukkig gezakt toen ze me antibiotica gingen starten.
De pijn is heel verschillend de ene dag heb ik het idee dat hij veel pijn heeft terwijl ik de andere dag weer het idee heb dat
hij er niet eens erg in heeft dat hij het heeft. Maar heb hem nog niet gezien met de drain die
hij er nu bij heeft en de eerste keer(8weken terug) had hij hem er uitgetrokken waarschijnlijk omdat het hem irriteerde
Omdat hij in quarantaine staat mag ik me borstels niet meenemen nu heb ik vandaag een kindertasje gekocht bij de EJ en combow magic
dus hij krijgt morgen een beauty behandeling met 4 gangen diner