Ben er ook enorm blij mee en trots op, foto hangt ook boven mn bed En t is toch wel gaaf om je jonge hengst naast zíjn merrie (die hij zelfs al heeft gedekt....) op zo'n afstandje te kunnen houden zonder problemen. Die Arabs blijven gewoon super wat dat betreft
Haha ja echt een puppypaard nog! Nickyyy, hij lijkt een beetje op mijn merrie!
F3nn3
Geplaatst: 29-10-13 12:47
Mijn kleine 'terroristje'. 4,5 jarige ruin van Amurath Muntahi
Woogy
Geplaatst: 29-10-13 14:00
xCynthiaVos schreef:
Ik heb ook nog een Russische arabier Pardusz die 18 jaar is, Pasch Vacan x Pritcha. -Heb helaas geen recente foto.
x
Onze leasemerrie is ook van Pritcha, heb je een foto van je beestje?
Verder weer een berg mooie foto's van zweetvossen, helemaal leuk
Toch zijn die arabieren maar wat makkelijk, vooral omdat we normaal met ze omgaan. Gong stappen we altijd na het dekken samen met de merrie in één hand
Heerlijk gewoon, ze zijn zo relaxed. Denk idd deels door hoe we er mee omgaan maar denk ook dat het gewoon in het karakter zit Even voor die foto brak mn geleende ketting, Umoyax los. Oeps..... Nou, kop ging naar beneden en eten hoor, dat Nas daar stond kon hem gestolen worden
Toen er nog wijffies stonden voor de zomer stonden de hengsten daar steeds mee te neuzen buiten, beetje miepen en klaar. Rijpaard hengsten worden van jongs af al apart gehouden en krijgen geen ruimte om zich te ontwikkelen als sociaal paard
Dat denk ik inderdaad... Umoyax weet sowieso niet beter dan dat er een merrie naast of bij hem staat. Biscuit had ik ook altijd zo veel mogelijk bij merries, die was ook zo enorm makkelijk.
Scheelt gewoon als ze het kennen, leren ze met die hormonen om gaan