[HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 13:16

Zo ff uit me lees modus.

Ik ga ook echt niet naar Gooise vrouwen Bah niks voor mij. 50 tinten lijkt me wel leuk heb bij het eerste deel alleen maar gelachen om het boek.

Vic dikke knuffel.

Yil heb je monster nu al uitgehuwelijkt? {:)-:(

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:02

Oh ik dacht om als newly weds wat frisse erotische ideetjes op te doen?! _O- :+

Monster :') is uitgehuwelijkt idd, maar je kunt altijd eieren kopen hoor! :P

Ooooooh wat was t lekkerrrrr in de miezerregen!!!! Heb echt heerlijk ritje gehad. Precies goed gepland en op tijd weer terug om Yul op te halen, ga ik dus echt vaker doen doordeweeks met de trailer, is 5 min!
Zo fijn dat je na zon rit weer helemaal opgeladen bent! Kan er weer tegenaan! +:)+

Afbeelding

Komt vast goed Esme. Gewoon goed naar je paard luisteren.
Moet zeggen dat ik dan weer wel een 4 jarige (dan 4,5 bijna 5) een rit van 20/25 km zie lopen en met twee vingers in de neus ook nog. Zo ver is dat niet en als de voorbereiding goed is moet dat imo geen problemen opleveren.
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 18-12-14 14:28, in het totaal 1 keer bewerkt

JustOneBite

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: Deel V

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:23

Yildiz volgens mij is dat laatste voor mij bedoeld? Ipv voor jaleesa of niet? :P

Ben wel jaloers op jouw ritje vandaag! Ik wil ook hahaha! :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:27

Uhm... Ja! :o |o |o Sorry?! Y;(

Pas m ff aan :x

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:55

Lisa ik ga ff iets heel doms vragen he, maar als je volgende maand naar de hengst gaat dan heb je toch in december al je veulen??

Esme ik hoor t al wel je hebt er goed over na gedacht en als je alleen stapt moet ik ook niet miepen, dan is 20 km peanuts. Veel plezier met de voorbereiding iig ;)

Kan echt niet wachten tot ik ook van die oortjes foto's kan maken int bos :D

Eeh jonks waar zal ik ns op vakantie gaan van t voorjaar?
Eisen: Warm, zon, strand.
Is later in het voorjaar Scandinavië ook al te doen? Lijkt me zoooooo mooi

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 14:57

Geen probleem Yildiz kan gebeuren!

Jaleesa ben allang blij dat jullie met me mee denken :D het komt vast en zeker goed. Ik denk dat ik vanaf januari een blog aan ga maken. Om bij te houden hoe de voorbereiding gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:00

Heerlijk z'n bosritje. Vond dat altijd wel leuk.
Wij reden altijd met de haflingers, trainde ze in de polder. En toen ze er klaar voor waren maakte we echte ritten. Starte in Den Bosch en reden dan naar Vught, Drunense Duinen. En dan weer terug. Wel op ons gemak. Paarden vonden dat heerlijk. Mis dat wel ergens.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 15:22

Hopelijk 1 januari hihi?! :D

Ja ben ook echt verslaafd aan de Drunense duinen en voel me ook bevoorrecht dat we er aan wonen. Elk jaargetijde is mooi en vooral de afwisseling van t landschap is super! Hou wel van beetje vlot rijden al is een gezellig kletsritje op z'n tijd ook leuk.

Ga zondag weer! :j

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 16:59

Ze zijn super mooi hengstig, 6 dagen om de 3 weken en goed hengstig.
Geen domme vraag Jaleesa, Pony zou eind januari gedekt worden, haar cyclus loopt tot in de eerste dagen van de nieuwe maand. Veulentje zal dus ergens tussen de eerste en tweede week van januari geboren moeten worden.

Elke keer als ik het woord duinen lees krijg ik heimwee, heb uren en uren met Pony door de duinen gezworven van Wassenaar, Katwijk, Noordwijk, Scheveningen <3 heerlijke uren lange strand ritten...ik mis dat :(

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 17:00

Haha gaat dat 1 januari over mijn blog? Of over iemand anders :O ik hoop indd dan te kunnen starten met mijn blog. Misschien wel eerder vanaf de 28e al. Gezien mijn zadel de 27e komt en het dan allemaal wat vlotter gaan verwacht ik :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:27

Nee het gaat niet áltijd over jou Esmee :P , deze was voor Lisa! Hoop echt voor haar dat hij of zij (nog n voorkeur Lisa?) netjes eerste of tweede week van januari wordt geboren en niet eerder. Toch wel spannend.
Fijn dat ze zon mooie cyclus laten zien! :j

Lisa, troost je, wij hebben wel duinen maar geen zee! ;)

JustOneBite

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 18:32

Oh whahah daar had ik overheen gelezen :') domdomdom! Maar ben heel benieuwd Lisa!

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:43

Jaa ik vind ook Esmee dat je het super doordacht en bewust allemaal aanpakt! Kunnen er nog een hoop van leren! En idd de km's zijn echt niet t probleem, snelheid is wat je in de gaten moet houden, maar dat komt goeee als ik het zo hoor! Lekker van genieten dit hele proces! :))
En leuk een blog! Ook voor jezelf om later terug te lezen en kijken.

Haha ja yil ik zie bijna elke 4jarige t met zn vingers in zn neus doen, die stuiteren allemaal wel door :):)
Ik hou alleen voor mezelf de 5/6jr grens aan voordat ik die rug ga belasten. Het is allemaal nog niet bewezen wat nou echt goed of slecht is en heb de tijd dus liever wat langer doortrainen ernaast, dan erop :+
Ookal is het wel erg aant kriebelen als ik al die oortjes fotos zie en al die buitenrit verhalen! Dan maak ik hem het liefst in 1 week zadelmak en goaan! Hahaha.

Spannend Lisa!!

Vandaag eindelijk weer wat tijd, dus dagje stal van gemaakt. Wilde gaan fietsen met Raff, maar dat heb ik door de windkracht 8 hier maar even omgewisseld naar een wandel ritje. En ook het wandritje werd iets korter ivm rondvliegende bomen en tuinspullen.. Meneer was ook vrij pittig na 2 weken stilstaan en dan nu in dit weer wat gaan doen. Staart erop, kop slaan, telkens aandraven en spooken om van alles haha. Kon er wel om lachen totdat hij iets te panisch werd van de bomen en hij bijna op me nek sprong. Toen gingen we even terug in het gereel. Na een paar ho is ho en back is back sessies was die weer oke en zijn we maar rechtsomkeert gegaan :D

Hier meneer 'blij ei' ik verveeeeel me dus ik ga jou vervelen

Afbeelding

En het ei met zijn hilaaarische kapsel. Het begint nu half te vallen. Vooral als het nat is staat het álle kanten uit :')

Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 19:52

Jaaaaa nieuwe Raff pics! *\o/* Leuk leuk! Wat is ie ondeugend hihi!
Dat kapsel! _O- Hou m voorlopig maar uit m'n buurt, gotta a razermachine! ~~}>

Wie gaan trouwens naar t EK Amateur? Ik ben weer snode plannetjes aan t beramen hihi!

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:01

Haha nooo geen razorrr in de buurt! Hoe meer haar hoe beter haha. Ookal loopt hij nu wel gigantisch voor joker :=

Wij komen sowieso kijken! Wellicht robien ridden class als desh eraan toe is. Ik dacht stiekem aan Raff showen, maar weet daar echt heeeelemaal niks van af whaha, dus eerst kijken lijkt me strak plan ;)

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:25

Wij zijn er. Wat voor snibbe plannen heb je

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:28

*strompelt uit meeleesmodus*

Hihi, wat een punker =:)

Ik ga niet naar het EK, zat al wel een beetje rond te snuffelen op de kalender van het AVS en zag dat de amateutkeuring en het dressuurkampioenschap weer bij ons op stal zijn, dus Noah en ik zijn zeer waarschijnlijk van de partij :j wil volgend jaar ook mee doen met de zadelrubriek :)

Yildiz wat een heerlijke foto! Toen was het nog goed te doen met het weer... Momenteel waai je hier zo de sloot in, met of zonder paard _O-

*is ziek dus kruipt weer onder warme deken*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:47

Beterschap Tam! :(:)

Snibbe geen een :P , snode daarentegen wel. En één van die snode plannen betreft jouw hubbie! :D Maar vandaag nog iets geritseld. :):)
Gaat helemaal feessie worden en gezellig dat jullie komen supporteren Canies! +:)+

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 20:54

Lisa ik voelde me echt een ei hoor toen ik t vroeg. :+
Maar hoop voor je dat ze in 1 keer pakken en je 1ste/2de week weer aan aanvulling aan je stal krijgt.

Haha Yil, zou wat wezen op 1 januari een veulen. Komt ie wel met een knal als ie heel vroeg is :P
Ik moet trouwens altijd drie keer nadenken bij jou of je het nu over western of keuringen/shows hebt als je t over EK's en amateurs en alles hebt.

Zo dat blije ei van je ziet er echt awesome uit met zijn punkhair. Maar sluit me geheel bij Yildiz aan, mijn vingers jeuken er van :P

Amy heb je de griep te pakken? Op t journaal zeiden ze wel dat t heerste.
Beterschap iig wijffie!!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 21:06

Haha Jaleesa, in dit geval is het beide aangezien het EK Amateur ook een western ridden uitschrijft!

Ja echt he?! Ik trek die derde teen van Tie (nog behoorlijk Minimaal) al niet. Zo erg, dat ik morgen uit de poetstas van Nour m'n fijne "derde-teen-maaier" meebiets om d'r onder handen te nemen... >;)

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 21:45

Ik studeer in Leiden dus goed te combineren met de paarden thuis :j

Fijn Canies dat je er doorheen bent, ik moet nog paar daagjes bikkelen en dan ff rust.

Leuke plannen Yil en Lisa, en een blog is leuk Esmé!

Hihi, prachtige kuif hoor :D Ik heb suus overgehaald om het ook bij te laten groeien bij asi, nu maar hopen dat het er een beetje behoorlijk uitziet als het seizoen weer begint := En anders is het er ook zo weer af :))

Ik ben zo benieuwd hoe het met Siel haar huis is, begint het al op te schieten?

Beterschap Tam!

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:09

Ooow oke, der is af en toe echt geen pijl op te trekken :+
Met scheren ben ik zo een miemelkut dat ik het hoofd, de borst en de flanken bijwerk met zo'n kleintje die eigenlijk alleen voor de oren is. Want daar word het mooi van en ben ik happy met mijn werk <3

God ja goed dat je t zegt Iloon, was Siel en der hut alweer helemaal vergeten (druk, druk he en der is hier ondertussen zo veel volk wat mee klept). Hoe gaat je studie?

Heeft iemand ervaring met Scandinavië in de lente??
Ik mag onze eerst volgende vakantie uitzoeken en dat gebied is een soort droom van me.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:13

Ben alleen in DK geweest en dat was gaaf. Ik zou alleen wel de zomer pakken, toch iets aangenamer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:17

Woogy schreef:
Ze zijn super mooi hengstig, 6 dagen om de 3 weken en goed hengstig.
Geen domme vraag Jaleesa, Pony zou eind januari gedekt worden, haar cyclus loopt tot in de eerste dagen van de nieuwe maand. Veulentje zal dus ergens tussen de eerste en tweede week van januari geboren moeten worden.

Elke keer als ik het woord duinen lees krijg ik heimwee, heb uren en uren met Pony door de duinen gezworven van Wassenaar, Katwijk, Noordwijk, Scheveningen <3 heerlijke uren lange strand ritten...ik mis dat :(

Jeetje dat is wel erg vroeg dekken.

Beterschap Tam.

canisia: leuke foto's

Het gaat hier tekeer, wan een weer bah bah.

canisia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-14 22:25

Jaleesa, ik ben 1x in Norwegen geweest in hoog zomer op de gletsjer om te skien.. ennn we hadden een week regen :') Maar verder was het wel zooo mooi daar!

Haha jaa Asi ook aan de kuif!
Ik vind geschoren wel altijd heel mooi, maar voor die van mij nu ook beetje nutteloos. Staan 24u buiten in hun nakie, het zijn echt wandelende blubber beren.. en dan zo'n mooie kale knar is dan ook zo raar. En tevens ben ik zoo blij dat ik eindelijk een pony heb met uberhaupt manen, dat ik er zoveel mogelijk van wil hebben :Y)
Hij krijgt overigens echt gewoon geen langer haar bij zijn kogels? Weet iemand hoe dat kan? Desh en me vorige pown kregen bijna sokken in de winter, maar Raff heeft 4 kale voetjes maar is verder wel teddy..

Aah Iloon nog even doorbijten! Ben je hierna dan helemaal klaar? Ik moet vanaf morgen ook wel weer aan de bak hoor, maar nu vanaf thuis. Geen tentamens meer op de uni, dus allang blij :+