Ik ga ook echt niet naar Gooise vrouwen Bah niks voor mij. 50 tinten lijkt me wel leuk heb bij het eerste deel alleen maar gelachen om het boek.
Vic dikke knuffel.
Yil heb je monster nu al uitgehuwelijkt?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
is uitgehuwelijkt idd, maar je kunt altijd eieren kopen hoor!

het komt vast en zeker goed. Ik denk dat ik vanaf januari een blog aan ga maken. Om bij te houden hoe de voorbereiding gaat.
heerlijke uren lange strand ritten...ik mis dat
ik hoop indd dan te kunnen starten met mijn blog. Misschien wel eerder vanaf de 28e al. Gezien mijn zadel de 27e komt en het dan allemaal wat vlotter gaan verwacht ik
, deze was voor Lisa! Hoop echt voor haar dat hij of zij (nog n voorkeur Lisa?) netjes eerste of tweede week van januari wordt geboren en niet eerder. Toch wel spannend.
domdomdom! Maar ben heel benieuwd Lisa!

wil volgend jaar ook mee doen met de zadelrubriek 

Ik heb suus overgehaald om het ook bij te laten groeien bij asi, nu maar hopen dat het er een beetje behoorlijk uitziet als het seizoen weer begint
En anders is het er ook zo weer af

Woogy schreef:Ze zijn super mooi hengstig, 6 dagen om de 3 weken en goed hengstig.
Geen domme vraag Jaleesa, Pony zou eind januari gedekt worden, haar cyclus loopt tot in de eerste dagen van de nieuwe maand. Veulentje zal dus ergens tussen de eerste en tweede week van januari geboren moeten worden.
Elke keer als ik het woord duinen lees krijg ik heimwee, heb uren en uren met Pony door de duinen gezworven van Wassenaar, Katwijk, Noordwijk, Scheveningenheerlijke uren lange strand ritten...ik mis dat
Maar verder was het wel zooo mooi daar!