btw....heeeeeel herkenbaar, June was er ook zo eentje en heeft dat soms nog wel. Maar in het begin was die echt erg en dan ook naar andere paarden. Eiste in een volle losrij bak gewoon ff haar ruimte op, door skyhigh te slaan naar een ander paard.....
. Het was wel meteen de laatste keer, daar heb ik toen persoonlijk voor gezorgd
. Was blij dat ie mis was, anders had die ruiter een gebroken been gehad. Wat een aso karate kick was dat. Was trouwens in Oud Gastel, vergeet het nooit meer. En June gelukkig ook niet meer.
nada slaat eigenlijk noot naar andere paarden, ze slaat altijd naar mij. Die benen kunnen echt alle kanten op, maar ja als er dan net eentje te dicht bij me rijd, heeft die een probleem en dat wil ik ze niet aan doen natuurlijk. Maar we gaan zeker weten ons best doen ja!
! Super dat ze zo goed gaan! Ja de lope maken ze sterkerder door de back up en de rolbacks en dan eruit terug galopperen en het woord easy te zeggen, werkt zelfs aan de longe, is grappig, (Shameless begint ook al op who, jog commando's te gaan, ze hebben het gefilmd, dan zie je nadien pas zelf hoe aandachtig hij al is voor zo jong te zijn ) enzo, als je die combi kan maken als ze te snel gaan stoppen paar passen achteruit en terug aanspringen en easy vragen, zo heb ik sublimo echt leren meer en meer de dragende en pushende lope te verkrijgen!
Henk zal blij zijn met zo'n comfortabel pad
!! Ze pluste zelfs 2x, 1x op het hek +1/2 en op de put down +1/2. Verders 2x -1/2 voor aantikken balk en 1x -1.
4e van de 4.
En wij op Cyann, want die trail score....