Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ShamalArabs schreef:Ben zo in luf met mn kraaitje (kuray
) hij heeft vandaag voor het eerst balkjes gedraaft tijdens het loswerken! was wel een beetje spannend in het begin en na enkele keren voetjes stoten gevolgd door wegsprinten en even showen had hij door dat ie niet zo moest sloffen
Toen ging hij er echt heel netjes overheen! Hij word groot en breed nu, echt een mannetje! Hij deed nog even patserig toen een hengstige buurvrouw met hem begon te flirten, maar hij blijft toch altijd zo vreselijk braaf in de hand. vrijdag gaf hij nog een flinke show weg toen mawiyah enkele meters van hem vandaan begon te showen en sprinten, en vandaag deed ze dat weer terwijl we langs haar heen liepen, kraai's staart kwam even omhoog en zijn lip begon te trillen (dan wil hij brullen, maar ik vind dat niet fijn als ik hem vast heb door het hoge geluid, dus hij wacht altijd tot ik hem los heb gelaten), maar hij kalmeerde gelijk en bedacht dat ie in de hand was, dus dan moest hij maar kalmpjes meewandelen
Wat een heerlijk dier om mee om te gaan is hij toch
Als ik hem uit het weiland haal gaat het veulen ook vaak een stukje mee, ik laat dan de onderste lijn los als ze mee komt, dan kan ze de wei in en uit wanneer ze wil. Ze vind kuray ook erg leuk als pleeg-papa. In het begin vond ze hem een beetje eng, maar het is ook wel spannend als je een klein veullieke bent en zo'n "grote" "stoere" hengst komt even patserig doen bij je mammie (ff checken of ze hengstig is
hij gaat regelmatig de dames langs op de wei). Nu geven ze vaak samen even een showtje weg, al snuivend en snurkend
Ach ja, jullie zien het al, hier spreekt een trotse paardenvrouw die gek is op haar sprookjesbiertjes
ArabianRanch schreef:(misschien dat ik nog weer een topic open, Manisha'h en Samya zijn ook op de foto gezet![]()
)
Thirsa_ schreef:ArabianRanch schreef:(misschien dat ik nog weer een topic open, Manisha'h en Samya zijn ook op de foto gezet![]()
)
DOEN!
Cishashka schreef:Firenza heb ik wel eens te koop zien staan op bokt, klopt dat? Erg mooi paard igg, vliegenschimmel
CtjeLief schreef:Ja Firenza heeft wel ns te koop gestaan hier... als ik het geld had gehad... vind het een mooie merrie! Hopelijk krijgt ze het weer erg goed op dr nieuwe plekkie!
ArabianRanch schreef:Nanda is langsgeweest en heeft een 'paar' fotokes geschoten.
Hier één fotoke van AR Majidah S(misschien dat ik nog weer een topic open, Manisha'h en Samya zijn ook op de foto gezet
![]()
)
Nanda weer super bedankt voor je tijd, geduld etc etc![]()
Destiny02 schreef:ArabianRanch schreef:Nanda is langsgeweest en heeft een 'paar' fotokes geschoten.
Hier één fotoke van AR Majidah S(misschien dat ik nog weer een topic open, Manisha'h en Samya zijn ook op de foto gezet
![]()
)
http://i22.photobucket.com/albums/b321/ ... groter.jpg
Nanda weer super bedankt voor je tijd, geduld etc etc![]()
We want more!![]()
Wat een ontzettend gaaf veulen is het toch, ben erg benieuwd hoe ze op gaat groeien
Aldewereld schreef:Thanks Natas! Jullie ook nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst WW Nasagippa; WAUW!!Echt een prachtige merrie, helemaal mijn smaak. Dat is stevige concurrentie voor Hadiye
Is ze al helemaal gewend bij jullie op stal?
sherif schreef:Reindert is gisteren geweest en heeft heel wat mooie pics van haar gemaakt! Zodra ik de link binnen heb van hem plaats ik wel enkele pics van haar.
ArabianRanch schreef:sherif schreef:Reindert is gisteren geweest en heeft heel wat mooie pics van haar gemaakt! Zodra ik de link binnen heb van hem plaats ik wel enkele pics van haar.
Het was prachtig fotoweer dit weekend
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe foto’s van Nasagippa !
pasjefHT schreef:mooie foto van majidah, ben ook benieuwd naar de rest van de foto's