[HK] het Arabische sprookjes paard.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cishashka

Re: [HK] het Arabische sprookjes paard.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 18:22

Het is altijd wel lastig om een paard weer aan het werk te zetten die niet 'full time' loopt, maar ik vind dat hij lekker ontspannen loopt! Ga je ook wedstrijden rijden?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:21

Nanda is langsgeweest en heeft een 'paar' fotokes geschoten.

Hier één fotoke van AR Majidah S Pling (misschien dat ik nog weer een topic open, Manisha'h en Samya zijn ook op de foto gezet Bloos Tong uitsteken )

Afbeelding

Nanda weer super bedankt voor je tijd, geduld etc etc Bloos Haha!

liesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 19:50

super mooi Kwijl wil die andere ook wel zien hoor Kwijl Kwijl wat een heerlijk kopie zit er op he

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:13

Lovers Ben zo in luf met mn kraaitje (kuray Clown ) hij heeft vandaag voor het eerst balkjes gedraaft tijdens het loswerken! was wel een beetje spannend in het begin en na enkele keren voetjes stoten gevolgd door wegsprinten en even showen had hij door dat ie niet zo moest sloffen Haha! Toen ging hij er echt heel netjes overheen! Hij word groot en breed nu, echt een mannetje! Hij deed nog even patserig toen een hengstige buurvrouw met hem begon te flirten, maar hij blijft toch altijd zo vreselijk braaf in de hand. vrijdag gaf hij nog een flinke show weg toen mawiyah enkele meters van hem vandaan begon te showen en sprinten, en vandaag deed ze dat weer terwijl we langs haar heen liepen, kraai's staart kwam even omhoog en zijn lip begon te trillen (dan wil hij brullen, maar ik vind dat niet fijn als ik hem vast heb door het hoge geluid, dus hij wacht altijd tot ik hem los heb gelaten), maar hij kalmeerde gelijk en bedacht dat ie in de hand was, dus dan moest hij maar kalmpjes meewandelen Lovers Wat een heerlijk dier om mee om te gaan is hij toch Cool Als ik hem uit het weiland haal gaat het veulen ook vaak een stukje mee, ik laat dan de onderste lijn los als ze mee komt, dan kan ze de wei in en uit wanneer ze wil. Ze vind kuray ook erg leuk als pleeg-papa. In het begin vond ze hem een beetje eng, maar het is ook wel spannend als je een klein veullieke bent en zo'n "grote" "stoere" hengst komt even patserig doen bij je mammie (ff checken of ze hengstig is Knipoog hij gaat regelmatig de dames langs op de wei). Nu geven ze vaak samen even een showtje weg, al snuivend en snurkend Vork Ach ja, jullie zien het al, hier spreekt een trotse paardenvrouw die gek is op haar sprookjesbiertjes Bloos

liesB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:50

ShamalArabs schreef:
Lovers Ben zo in luf met mn kraaitje (kuray Clown ) hij heeft vandaag voor het eerst balkjes gedraaft tijdens het loswerken! was wel een beetje spannend in het begin en na enkele keren voetjes stoten gevolgd door wegsprinten en even showen had hij door dat ie niet zo moest sloffen Haha! Toen ging hij er echt heel netjes overheen! Hij word groot en breed nu, echt een mannetje! Hij deed nog even patserig toen een hengstige buurvrouw met hem begon te flirten, maar hij blijft toch altijd zo vreselijk braaf in de hand. vrijdag gaf hij nog een flinke show weg toen mawiyah enkele meters van hem vandaan begon te showen en sprinten, en vandaag deed ze dat weer terwijl we langs haar heen liepen, kraai's staart kwam even omhoog en zijn lip begon te trillen (dan wil hij brullen, maar ik vind dat niet fijn als ik hem vast heb door het hoge geluid, dus hij wacht altijd tot ik hem los heb gelaten), maar hij kalmeerde gelijk en bedacht dat ie in de hand was, dus dan moest hij maar kalmpjes meewandelen Lovers Wat een heerlijk dier om mee om te gaan is hij toch Cool Als ik hem uit het weiland haal gaat het veulen ook vaak een stukje mee, ik laat dan de onderste lijn los als ze mee komt, dan kan ze de wei in en uit wanneer ze wil. Ze vind kuray ook erg leuk als pleeg-papa. In het begin vond ze hem een beetje eng, maar het is ook wel spannend als je een klein veullieke bent en zo'n "grote" "stoere" hengst komt even patserig doen bij je mammie (ff checken of ze hengstig is Knipoog hij gaat regelmatig de dames langs op de wei). Nu geven ze vaak samen even een showtje weg, al snuivend en snurkend Vork Ach ja, jullie zien het al, hier spreekt een trotse paardenvrouw die gek is op haar sprookjesbiertjes Bloos

nou laat zien ik zie niks een heel verhaal maar geen foto dit was toch het Arabisch sprookjes paard ? ik wil fotos zien geen verhaal Haha!

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:01

ik zal didi opdragen het fototoestel mee te nemen van de week Knipoog

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:09

ArabianRanch schreef:
(misschien dat ik nog weer een topic open, Manisha'h en Samya zijn ook op de foto gezet Bloos Tong uitsteken )

DOEN! Knipoog

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 21:46

Thirsa_ schreef:
ArabianRanch schreef:
(misschien dat ik nog weer een topic open, Manisha'h en Samya zijn ook op de foto gezet Bloos Tong uitsteken )

DOEN! Knipoog

Ik moet eerst nog de fotokes verkleinen Pling (veel werk Lips are sealed )

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:55

Cishashka schreef:
Firenza heb ik wel eens te koop zien staan op bokt, klopt dat? Erg mooi paard igg, vliegenschimmel Vingers aflikken

Dank je, Firenza heeft inderdaad ook op bokt te koop gestaan.

CtjeLief schreef:
Ja Firenza heeft wel ns te koop gestaan hier... als ik het geld had gehad... vind het een mooie merrie! Hopelijk krijgt ze het weer erg goed op dr nieuwe plekkie!

Dank je, wij zijn ook helemaal weg van haar Kwijl
We gaan er natuurlijk alles aan doen om te zorgen dat ze het hier ook ontzettend goed krijgt Knipoog
Zodra ze hier is zal ik nog wel wat foto's posten van onze knappe dame op haar nieuwe plek.

Al_Zawraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 23:57

ArabianRanch schreef:

Hier één fotoke van AR Majidah S Pling (misschien dat ik nog weer een topic open, Manisha'h en Samya zijn ook op de foto gezet Bloos Tong uitsteken )

Afbeelding

We want more! Go jij! Go jij!
Wat een ontzettend gaaf veulen is het toch, ben erg benieuwd hoe ze op gaat groeien

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 09:49

Zo héhé, ben weer thuis!! Gisteren veilig aangekomen na een 3 weken mega vakantie te hebben gehad in Vietnam en Cambodja. Echt geweldig mooie dingen gezien met mijn vader en zus! Maar ben ook wel weer heel blij lekker thuis te zijn en m'n paardjes te zien Cool, had ze behoorlijk gemist!
Firenza en Hadiye stonden er goed bij! Heb ze gelijk even flink gepoetst en weer met antiklit ingespoten, Het viel me nog mee dat Hadiye met haar mega bos haar maar 2 in elkaar gedraaide Bob-Marley strengen had haha. Ik vond haar zelfs weer wat lichter geworden en Firenza had een iets boller buikje, maar kan het me ook inbeelden Haha! Alhoewel, ze is natuurlijk begin juni gedekt en nu dus bijna 3 maanden drachtig dus het zou kunnen! Vruchtje ontwikkeld zich blijkbaar goed! Ze zal snel naar haar nieuwe eigenaresse gaan; Roma Brouwer!!
Ik ben heel blij dat ik zo'n goed tehuis voor mijn meisje gevonden heb bij Roma. Ik hoop voor jou en Menno ook net zo'n geweldige nakomeling toe als dat Hadiye geworden is. Alleen nog ff geduld hebben Cool Isabel; gave foto's van je spruiten! Jullie Egyptische prinsesje gaat goed hé? Echt een plaatje, heerijk showy dametje. Fijn dat Manisha'h een nieuw huis in Duitsland gevonden heeft!
Nou mensen, ik ga nog ff genieten van mijn laatste dag vakantie, morgen weer werken; bleeehh..

Afbeelding

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 09:58

Wat een leuke en mooie foto's komen er weer voorbij!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:07

Heej Fen, weer in het land ? Haha!
Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad. Een hele andere wereld Vietnam en Cambodja…!!
Prachtige foto van je 2 dames, je zult Firenz zeker nog gaan missen, maar dat ze een goed tehuis krijgt is wel zeker ....
Manisha’hs nieuwe eigenaresse komt OM de 2 weken langs hahaha, voor haar hebben we ook een super nieuw baasje gevonden ! waar we onwijs blij mee zijn.
Manisha’h kan bijna van moeders af, dan krijg ze haar 2e enting, daarna nog 3 wkn bij ons op stal en dan brengen we haar weg naar haar nieuwe baasje.
Het leuke is dat ze Manisha’h nog mee wil nemen naar show en als de tijd rijp is, gaat ze net als haar vader onder zadel !!! Haha!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:08

Afbeelding

Prachtige foto Fenna van je dames (uitvergroten en ophangen)! Knipoog

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:21

Thanks Natas! Jullie ook nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst WW Nasagippa; WAUW!! Vingers aflikken Echt een prachtige merrie, helemaal mijn smaak. Dat is stevige concurrentie voor Hadiye Haha! Is ze al helemaal gewend bij jullie op stal?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:27

Destiny02 schreef:
ArabianRanch schreef:

http://i22.photobucket.com/albums/b321/ ... groter.jpg

We want more! Go jij! Go jij!
Wat een ontzettend gaaf veulen is het toch, ben erg benieuwd hoe ze op gaat groeien

Heej Thanks Haha!
We zijn heel blij met dit veulen en we zijn ook heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien.
Ik ben bezig met de overige foto’s en dan zal ik ze plaatsen bij In the Picture, maar wel een werkje hoor !!! Haha!

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:16

Aldewereld schreef:
Thanks Natas! Jullie ook nogmaals gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst WW Nasagippa; WAUW!! :9 Echt een prachtige merrie, helemaal mijn smaak. Dat is stevige concurrentie voor Hadiye :D Is ze al helemaal gewend bij jullie op stal?

thanx xx, we zijn helemaal in onze nopjes met haar! Zij is een van de fijnste merries die ik in mijn leven ontmoet heb, ze heeft echt een super karakter. *D
Reindert is gisteren geweest en heeft heel wat mooie pics van haar gemaakt! Zodra ik de link binnen heb van hem plaats ik wel enkele pics van haar. :D
Als alles goed gaat mag ze volgend jaar mee de ring in ;) .

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:34

sherif schreef:
Reindert is gisteren geweest en heeft heel wat mooie pics van haar gemaakt! Zodra ik de link binnen heb van hem plaats ik wel enkele pics van haar. Haha!

Het was prachtig fotoweer dit weekend Haha!
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe foto’s van Nasagippa !

Parce

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:43

Me too! Snel plaatsen hoor! Reindert kan er wat van, dus ben heel benieuwd naar jullie nieuwe meisje Pling

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:44

ArabianRanch schreef:
sherif schreef:
Reindert is gisteren geweest en heeft heel wat mooie pics van haar gemaakt! Zodra ik de link binnen heb van hem plaats ik wel enkele pics van haar. Haha!

Het was prachtig fotoweer dit weekend Haha!
Ben ook heel benieuwd naar de nieuwe foto’s van Nasagippa !

zodra ik de link heb plaats ik wel enkele pics (we hebben al een kijkje genomen gisteren op de camera van Reindert en er zitten een paar erg mooie pics bij die we zeker gaan uitvergroten)...Pladykt hebben we mee de naar heide opgenomen en er zijn ook van hem pracht pics gemaakt (het was helemaal niet de bedoeling om hem te laten fotograferen,dus hij staat er voor de verandering eens niet gewassen op) Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:46

Reindert is er maar druk mee Haha!
Eergisteren sprak ik hem nog op de Arabissimo Haha!

pasjefHT

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:15

mooie foto van majidah, ben ook benieuwd naar de rest van de foto's Haha!

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:28

sherif

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:06

hier alvast 1 fotootje van ons meisje:

Afbeelding

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 11:06

Zo, dat is een knappert!