En als je huisarts je niet serieus neemt gewoon naar een anderen gaan. Hoe vaak een huisarts er wel niet naast zit, en ze denken het allemaal beter te weten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iloontjeehh schreef:Ff snel berichtje van mijn kant: fijn bericht Tiene! Hè, wat naar dat je huisarts je niet echt serieus neemt Kat, heel vervelend!
En Victoria jeetje wat een verhaal! Ik vind het heel knap dat je het toch probeert want hoe cru dat ook klinkt: dat is wel de sleutel naar de oplossing maar ook goed dat je je rust pakt. Heb je professionele begeleiding?
Woogy schreef:Het moment dat je kan accepteren hoe je nu bent, kun je het probleem pas gaan oplossen. Nu ben je tegen ene blok beton aan het vechten, terwijl pas als je accepteert dat hij er staat, kun je eraan gaan bikken en beetje bij beetje weer verder met je pad.
Dat je het afgelopen jaar in binnen en buitenland op show bent geweest is gewoon een mega stap vooruit. Misschien wel en té grote stap in een keer?
Vandaag weer genoten van m'n kindjes! Pony moet echt meer aan het werk, kind is vadsig en zit vast in haar spieren. Maar vandaag ging ze echt wel even lekker zeg. Heerlijk dier.
Als goed is krijgt Prisjes morgen ijzertjes en zal die ook op gaan knappen, zelfs die begint wat vetjes te kweken en das het type merrie wat normaal ook niet zwaar te krijgen is
Zaterdag ga ik mee doen aan de q santarun in de efteling!