En als je huisarts je niet serieus neemt gewoon naar een anderen gaan. Hoe vaak een huisarts er wel niet naast zit, en ze denken het allemaal beter te weten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
mag hard aan de slag
Ik ken je verder niet echt persoonlijk maar wel via via m'n werk en natuurlijk van de keuring en shows, maar als je zo je grenzen opzoekt dan ben je gewoonweg een kanjer! Geef nooit op, kies de moeilijke weg en live your dream!
Misschien kijken of ik dan daar binnen kan rijden...
Iloontjeehh schreef:Ff snel berichtje van mijn kant: fijn bericht Tiene! Hè, wat naar dat je huisarts je niet echt serieus neemt Kat, heel vervelend!
En Victoria jeetje wat een verhaal! Ik vind het heel knap dat je het toch probeert want hoe cru dat ook klinkt: dat is wel de sleutel naar de oplossing maar ook goed dat je je rust pakt. Heb je professionele begeleiding?

Woogy schreef:Het moment dat je kan accepteren hoe je nu bent, kun je het probleem pas gaan oplossen. Nu ben je tegen ene blok beton aan het vechten, terwijl pas als je accepteert dat hij er staat, kun je eraan gaan bikken en beetje bij beetje weer verder met je pad.
Dat je het afgelopen jaar in binnen en buitenland op show bent geweest is gewoon een mega stap vooruit. Misschien wel en té grote stap in een keer?
Vandaag weer genoten van m'n kindjes! Pony moet echt meer aan het werk, kind is vadsig en zit vast in haar spieren. Maar vandaag ging ze echt wel even lekker zeg. Heerlijk dier.
Als goed is krijgt Prisjes morgen ijzertjes en zal die ook op gaan knappen, zelfs die begint wat vetjes te kweken en das het type merrie wat normaal ook niet zwaar te krijgen is
Zaterdag ga ik mee doen aan de q santarun in de efteling!
Heel knap dat je er zo mee om gaat en steeds weer stappen maakt en mocht je er behoefte aan hebben mag je altijd PBen (ik studeer psychologie) 
In principe zit ik op een tijdelijk project en dat loopt half feb af, maar samen met nog een collega aangegeven dat we toch wel heel graag zouden willen blijven. Ze kan pas in januari iets echt erover zeggen maar dat we de planning toch écht in moesten vullen is in elk geval een stap in de goede richting en een teken dat het niet hopeloos is
Heb het echt naar mn zin daar dus hoop dat ik kan blijven, extra geld is ook gewoon enorm fijn...
Mocht op de arabier van een stalgenootje rijden. Voelde me de eerste 10 minuten gewoon echt een beginner
Maar daarna kon ik de spanning een beetje loslaten en heb ik echt genoten
Lijkt me errug leuk, collega's zijn al geweest hoor alleen maar positieve berichten erover. 
), misschien heel dom hoor en ik veroordeel je niet. Maar mag je op zo een jonge leeftijd al wel zo een rit maken als je in de zomer van plan bent?? Ik heb echt de ballen verstand of daar regels of iets aan verbonden zijn dus maak mij een wijzer mens please 
en hoe je ze beschrijft, nog mooier.

ene wel je scriptie leren niet stiekem naar de film haha
.

Dan is het nog even afwachten haha

misschien ook nog goede klantentrekker