Jup altijd palomino dan inderdaad Met Set ook, alleen dan nog 50% kans op schimpie.
Joyce, jammer van de punten maar ook jammer van de jury zeg!
YMJArabians
Geplaatst: 05-10-13 18:02
Palomino is ook wel een leuk kleurtje! Bij Moravita (stal hier in de buurt waar ik meerdere malen per week langs rijd) staat ook vaak een heeeeele leuke palomino baby in de wei Maar voor Yus heb ik een date op het oog, mócht het er ooit van komen
Set_Elkol
Geplaatst: 05-10-13 18:07
Moravita heeft hele gave paarden eigenaresse van de hengst (Sam) waar Set door gedekt is geeft daar les over gangenpaarden aan mensen die de fysio-voor-paarden-achtige opleiding doen daar (ben even vergeten wat precies) en is daar ook met de dekhengst geweest.
Veulen van Sam dit jaar is silver perlino, ook heel speciaal:
ja he, hij is erg leuk! Al die veulens zijn ook zo leuk en aanhankelijk, heerlijk dat karakter van Rocky's ben benieuwd hoe dat combineert met het heerlijke karakter van de Arab
Een hele mooie dochter nog van Sam is van Ginam hier op bokt, die merrie is silver smoky black net als Sam en die kleur wil ik dus ook wel in de wei Ben echt fan van deze.
Maar Joyce, hoe kan je nou al zijn begonnen als de jury er nog niet was Je lezer krijgt toch seintje van de jury om te beginnen enzo En er is toch ook altijd nog zoiets als een ringmeester
Maar jammer van de punten, maar wel lekker gereden dus
Wat een leuke kleurtjes komen hier voorbij
Wij hebben vandaag een boktmeeting gehad Was heel leuk om al die mensen eens te leren kennen
@jeanette ik dacht al kniekous whaah ka idd @sieltjuh nee ik moest losrijden in 1 hal en de proef was in een andere en omdat ik als eerst was en het al 5 min na mijn starttijd was dach ik ik ga er vast rijden kan asal al mooi vast kijken maar dat konden ze niet waarderen ze kwamen gewoon 10 min te laat...heb je een leuke dag gehad?
het wordt hier meer gezet maar waar het dan op slaat
IlonavL
Geplaatst: 05-10-13 19:51
Jammer van de punten Joyce, jullie zien er wel erg chique uit!
Leuke foto van de meeting Siel!
Margot samen met Tjaf, leuk hoor!
Weet niet of ik het al had gezegd maar we hebben gekozen voor het voer van Hugho voor Asi. Viel mij mee dat ze het meteen lekker vond (want mevrouw miepmuts is er zo één van: wat de boer niet kent dat eet hij niet )