Helaas kom ik net wat verenband te kort, maar vanavond of van de week even passen en nog ff opzoek naar een sluiting en dan alles afwerken en nog stukje verenband halen
Maar dit word dus ongeveer t setje
                                                         Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jij bent duidelijk veel handiger dan mij met zo'n dingen.                                                         
 Ik druk de naald er met de tang doorheen en trek hem aan de andere kant er weer uit. Het is stevig materiaal, dus met mijn blote handen lukt dat niet, hihi! Ik wil wel nog even gaan kijken naar materiaal om leer te bewerken, misschien sneuvelen er dan wat minder naalden 

Ik maak hem nu voor Munir, maar Azi gaat er te zijner tijd ook wel in passen!                                                         

YildizArabs schreef:Wauw wat n prachtige creaties! Echt super!![]()
Weet iemand waar ik native costumes kan laten maken? Ik zou graag volgend jaar oosters gekostumeerd willen starten met mijn hengst Yanour, maar heb zelf geen naaimachine en twee linker handen.

)