amyz schreef:Dat kan wel kloppen jaHeb even in je profiel gespiekt maar Nour is prachtig!
Ik zou er ooit nog wel een Braziliaan of Amerikaan bij willen hebben maar dan puur voor de show, dat zijn niet echt gebruikspaarden.. Niet dat t niet kan, maar t staat gewoon niet zo. Oa Russen zijn daar een stuk gaver voor![]()
Oh dat is leuk inderdaad om in hand te starten! Kunnen we allebei ook een beetje sfeer proeven etcUmoyax zn carrière wordt druk aan gebouwd, t moet toch een knappe dekhengst worden.. Maar volgende maand gaat ie ook lekker het gras op hoor, trainen voor show kunnen we ook best op gras. Groot worden en paard zijn, ik poets die lange haren er wel af
Oh wat leuk jij dus ook spannend weekend!
Ps dat van Braziliaan of Amerikaan is niet waar hoor, (zijn ook zowel goede showpaarden als nette rijpaarden), een goed vb dakaree van Talitha zal je wel ook op het forum gezien hebben, vele ali jamaal kids, zijn in brazilië, amerika, versace, nu ook veel marwans, gazals, .... goede show en rijpaarden! In de states moet je in het jaar dat ze 3 worden gaan kiezen wat je wil, als je dan je hengst in de sport enzo uitbrengt heb je ook nog funds waarmee je meer kan verdienen, dus gaan vele mensen hun showarabsjes ook in de sport uitbrengen hoor!!! Hier zien de mensen nog echt te grote verschillen in lauter enkel show or rijpaard! Die wereld houden ze echt apart, wat jammer is, ze zouden die wereld moeten combineren, dit zou het ras enkel den goede komen!
Of je rus kruisen met zo een braziliaanse of amerikaanse schoonheid hey

Nancy en Yildiz, veel geluk op de show ik duim alvast! Ik zou Tie, der haar in strakke hengstenvlecht doen vr de pleasure en horsemanship, dan lijkt het van ver dat ze dotjes enzo heeft, valt minder op tss de quarters en lijkt strakker! Voor de reining lekker los hey!!
Leuk dat er meerdere arabs in de reining gaan meedoen en starten, ze groeien!!!
Ja Malu, Kalif is een heel wijs paard en jullie lopen samen heel knap, zo rustig en hij lekker vlak, spijtig dat jullie niet knn meedoen, ik hoop dat er snel verandering in komt!!