Och, alle begin is moeilijk toch
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
amyz schreef:Misschien ook gevolg van de slof..
Och, alle begin is moeilijk toch

Vind idd dat je echt ziet dat het steeds weer wat beter gaat!

Ik bouw ze maar gewoon onderdeel voor onderdeel op. Nas heeft bijvoorbeeld natuurlijk best onderhals, maar die hele hals laat ik nu voor wat het is. Eerst de achterhand weer in de bespiering. Van daaruit kan ze namelijk wat meer gaan schakelen en dragen en dat komt de rugspieren weer ten goede. Zodra die weer een beetje op gang komen weet ik dat ze vanzelf al gaat zakken van voren. 
gaat nergens meer over soms) en ik merk dat het ook wel verschilt bij welk paard ik welke aanpak moet hanteren. Bij Umoyax moet ik gewoon eerlijk zijn, niks proberen te verbergen, dan doet hij zijn best om me te helpen. Al is ie wel een stuk rustiger weer nu de stress van Utrecht weg is.

Trof haar vandaag alweer zo aan:

Nou ja, dat mag ook wel als kleine gup.

kan ik maandag pas bellen.

Maar we hebben wel een paar hele mooie stukjes in de omgeving ja, dat klopt, ik voelde me vanmorgen ook echt flink gezegend toen we daar reden.
Wil je geloven dat ik een fractie van een seconde dacht: door wie is die foto van Mish nou weer gemaakt dan? 
Dus er komen geen wandelaars langs ofzo. Dat scheelt voor de paniek want ik kan me goed voorstellen dat mensen zouden denken dat ze dood is haha.

Gave pic zeg!!
Subtiele DA dus... Hopelijk knapt ze snel op
alle andere paarden lagen ook.