Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ho is ho, óók vanuit rengalop, mede daardoor zie ik er wel een westernpaard in. Hij heeft ook een beetje een quarter-achtige bouw (foto's in mn profiel want jullie hebben daar véél meer verstand van dan ik).
Ik hoop eigenlijk op een reiner.. Spreekt me even wat meer aan. Papa is zeker schitterend!
Maar dat ligt aan mij hoor en er wordt aan gewerkt!
(jaja 16 jaar bijna) ....wel beetje weinig deelnemers in de L4, das wel beetje jammer. 
Gelukkig is hij vooral aangekocht als showpaard dus de komende jaren vermaak ik me wel, maar kan eigenlijk ook weer niet wachten tot ik er op kan
Moest toen ik met mn pony de laatste keer naar keuring ging ook om 5 uur mn bedje uit maar stond al te stuiteren, zó leuk! Altijd een beetje spannend, in het donker op pad. Doet me altijd denken aan toen we vroeger op vakantie gingen, gingen we ook midden in de nacht weg.. Ploempje schreef:Bimmetje schreef:heerlijk filmpje Ploempje!
Dank je Bimmetje!yildiz schreef:Krijg m nie geopend op m'n phone...
Dan maar snel naar je computer hollen
: Wat een heerlijk filmpje Ploempje! De fun spat ervan af! En wat heb je een gaaf hondje! Hij lijkt erg veel op die van een stalgenootje van mij, Bloempje!
Volgens mij heb ik je ook regelmatig op het arabforum voorbij zien komen?
. L5 zijn wel grote klasses, leuk, ben benieuwd...het is al weer zo lang geleden! Gelukkig hoef ik niet tegen Cyann, haha!
Heb even in je profiel gespiekt maar Nour is prachtig!
Umoyax zn carrière wordt druk aan gebouwd, t moet toch een knappe dekhengst worden.. Maar volgende maand gaat ie ook lekker het gras op hoor, trainen voor show kunnen we ook best op gras. Groot worden en paard zijn, ik poets die lange haren er wel af 
yildiz schreef:7?!!!Allemaal wawas?
- Mijn mama haar hobby
_Malu_ schreef:Ik meld me ook even. Ik ben Malu ben al bijna 5 jaar in het bezit van een Arabier waarmee ik western rijd. Helaas heb ik geen vervoer naar wedstrijden, maar ik ben wel fanatiek aan het trainen met hem en hoop ooit nog eens een wedstrijd met hem te rijden!
Dit ben ik met mijn Henk![]()
[WN-ITP] AV hengst Kalief a.k.a Henk weer eens op de gevoelige plaat
Je ziet er bekend uit, zit je bij de Dawra? Ik ken je gezicht ergens van?
Zonde dat je met n vervoersprobleem zit. Is er geen paardentaxi bij jou in de buurt? (geen idee trouwens wat dat kost).
Paardentaxi gaat me teveel geld kosten vanaf Groningen... als ik met een dawrawedstrijd in zeist mee zou willen doen ben ik bijna 200 euro kwijt ...dat is voor een student gewoon niet een grappig bedrag ...