Ja wat het probleem is bij geisha, is dat ze toch gewoon een revalidatiepaard is. Slechte start, scheve bekken, en een val. Hier word ze natuurlijk voor behandeld bij de chiropractor. Ze vind het moeilijk om haar lichaam en de goede spieren te gebruiken en rechtsachter goed onder te treden waardoor ze als gevolg haar hoofd omhoog en omlaag schud. Ze drukt dan haar rug weg. Het nadeel is dat het een wisselwerking word. Ze moet spieren gaan gebruiken wat er voor zorgt dat het steeds makkelijker word en soepel maar omdat ze het lastig vind en dan haar rug weg drukt train je het niet. Dat is wat sommigen hier zeiden dat ze rechts achter korter liep. Het is nu al sterk verbeterd want want er zitten veel stukken ontspanning in. Ik vraag weinig van haar maar gewoon reactie op been, actief zijn en ontspannen. Als ze dit doet beloon ik inderdaad uitbundig en bij de moeilijke stukjes en het hoofdschudden geef ik been. Het duurt 15 min voor de spanning weg vloeit maar dit werkt super.
Al met al, we hebben een behoorlijke weg te gaan maar het komt allemaal goed.
Morgen komt de DA bloed prikken en daarna de chiropractor om te behandelen. En vandaag is de hoefsmid geweest