Ik heb ook al een mooie outfit, ons thema is paars Moest wel heel erg wennen aan alle schreeuwerige blingbling en de zilveren zadels, maar nu vind ik het helemaal geweldig! Het hoort er ook gewoon bij, dus dan mag het van mezelf ook
Ik ga pleasure, horsemanship, trail en hopelijk ook hunter under saddle starten. Ik vind het zoooo leuk dat er zoveel mogelijk is
Bimmetje
Geplaatst: 08-04-12 18:55
I LIKE PAARS!!! en roze en oranje! haha Maar paars is en blijft mijn kleur! Krijgen we ook foto's te zien van jou en je paard?
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-12 18:58
Heb ook geen creditcard hoor Bimmetje, je kunt ook gebruik maken van Paypall, ideaal!
Ben ook niet zo van t schreeuwerige en drukke (wel van de bling! ) Maar wat ik zo leuk vind van de showkleding is dat je er echt veel kanten mee op kan en toch zo dicht bij je persoonlijke smaak kan blijven. Dressuurpakkie is toch wat beperkter.
Voorproefje, nog met Cavallo d'r onder. Pssst, hebben iemand?! Raak 'm aan de straatstenen niet kwijt en hij ligt gewoon echt niet mooi onder m'n zadel...
kijk dat ziet er goed uit zeg! De kleur staat ook goed op je paard. ennee pssst, hebbe willen we allemaal wel haha
Wetsernfriek
Geplaatst: 09-04-12 09:07
mooi zadel en ja het staat je paard prachtig!
GO DAWRA IN ORANGE,
Ja ebay, kan je met bankcheque, overschrijving, heb ik al meerdere malen gedaan had ook nog geen visa of mastercard dus!
Tot nu, maar hou me in, anders koop ik hele winkels op, maar men budget laat dat gelukkig niet toe haha!
mvg Glenn
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-12 10:39
Ook al zon naar gat in je hand Glenn, haha?!
Vanochtend vroeg weer heerlijk gelest! Spin op links weer een stap in vooruit gekomen, op rechts zowaar een snelle correcte spin gezien (uiteraard geen foto of video van )! Me is happy!
Super dat het spinnen begint te vlotten, ze gaat nog een echt super spinmachien worden!
mvg Glenn
CounTree
Geplaatst: 09-04-12 11:05
Go yildiz. haha.
Trouwens komt er hier nog iemand ons supporteren op het EK?? Qua prijzen is het heel goed te doen om een leuke "ferien wonung" te vinden daar in de buurt. voor 15 a 20 euro per nacht moet het zeker lukken (en als je echt je best doet, lukt goedkoper ook nog wel ). Oh en voor de "wc rol wandelaars" onder ons....er is ook een camping in de buurt.
Glenn, lijkt me echt iets voor jou!! Kan je al die mafkezen van de dawra eens irl zien
Wetsernfriek
Geplaatst: 09-04-12 11:16
waar is het ek dit jaar?
mvg Glenn (wie gaat er allemaal heen? )
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-12 11:25
Ja gezellig!! En de omgeving schijnt ook prachtig te zijn! (probeer nog steeds hubbie en kids zover te krijgen).
Wie gaan er mee? Nancy, Cyann, Joyce, Paulette, Linda, Moon en Angela, Krista, Marja, Linda en ik (of ben ik iemand vergeten?)
CounTree
Geplaatst: 09-04-12 11:34
Ek is in Zweibrucken, duitsland. Op de staatsstoeterij aldaar. Je rijtje deelnemers klopt aardig, als je 1x Linda (heb je 2x) verwisseld voor Warren.
En natuurlijk heeft iedereen minstens 1 groom bij zich. Verders gaan er ook diverse supporters van de dawra, maar wie allemaal precies weet ik niet.
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-12 19:04
Nah...had vanmiddag een hele verhaal lopen tikken, staat t er niet!
Maar goed, tweede poging! Las dus dat Cyann de patterns graag zou willen oefenen? Nou, hier nog 1 hoor! Vind het stiekem wel weer heel spannend om na al die tijd weer te starten. Ben niet zo goed in het bedwingen van m'n zenuwen...
Vandaag in de oranje showblouse binnen gekomen! Hij is best gaaf (al ben en blijf ik Hobby Horse het beste merk vinden) maar is wat te ruim onder m'n armen. Dus of ik moet m iets laten innemen of wat dikker worden (maar daar ben ik al jááren mee bezig haha, dus t zal t eerste wel worden).
CounTree
Geplaatst: 12-04-12 19:21
donders Yildiz, begrijp ik nou dt ik hem waarschijnlijk wel meteen had gepast , ik heb kipfillet armen
Nee gekheid. Ik wil perse iets met zwart erin ivm zwarte hoed, chaps en zwart paard
En ja...hobby horse is en blijft geweldig. Cyann der vorige outfit was ook Hobby Horse, zowel de chaps als de blouse. Echt wat een kwaliteit is dat! Dat had ik destijds 2e hands kunnen kopen voor een belachelijk bedrag tov nieuwprijs. Daar had ik wel ontzettend mazzel mee!
en in de tussentijd....keeping my eyes open for orange. En anders wordt het opvalleend lime/ oranje, die hangt al ff in de kast
YildizArabs
Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-12 19:33
Haha, ja moest dat idd meteen denken!! Ga m ook met zwart dragen, maar m'n nieuwe HH blauwe set gaat ook mee hoor, die is zoooo mooi!!!
Wetsernfriek
Geplaatst: 12-04-12 21:46
Ja ik hoor het al de GIRL gaan opvallen met al hun blingoutfits !!
Zal jullie allen wel prachtig staan in combi met die prachtige arabjes
Hey allemaal, ik ben nogal stil geweest omdat ik eventjes naar zee ben geweest met mijn 3 grootste schatten! Lees: Vriendje, Athena en hondje Miyo Ik heb een klein filmpje gemaakt en zou dit graag met jullie delen. Athena was een beetje overenthousiast, het was 2 jaar geleden dat we naar zee waren geweest en ze had precies zoiets van "Even alle tijd inhalen want als het weer 2 jaar gaat duren eer ik terug mag komen " We hebben vooral genoten! http://www.youtube.com/watch?v=IgSVb4IBuAY