het ging mij er vooral om in hoeverre hij alleen bruin is haha! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
het ging mij er vooral om in hoeverre hij alleen bruin is haha!
, ik ben helemaal niet thuis in kleuren maar nu lees ik al een paar keer de term rabicano. Kan iemand mij misschien uitleggen wat dat precies is en waarom het wel/niet interessant is om te weten of je paard dat heeft cq is? alvast bedankt
Of een paard toevoegt of niet is imo toch in zekere mate subjectief en het zal mij dan ook een worst wezen wat anderen hun mening is over mijn mannen

Als mijn mannen kunnen leven zoals ze nu samenleven en goed genoeg bevonden worden als hengst, dan zie ik geen reden om niet eens de wereld te verkennen met hun
Maar het welzijn staat voor mij op de belangrijkste plaats, absoluut.
. Kan met hem de shows in voor de fun en om er van te leren, kan alles starten wat we leuk vinden, kan op tripjes achter een simpel afgezet touwtjes paddock blijven staan en leid een leven waarvan ik vind dat de minimale eis is voor elk paard, samen met andere paarden 24u pdag buiten.
dus dan zie ik het niet
Vaak zie je bij rabicano nog wel de stekelharigheid in de flanken maarja dat is niet altijd. Ik zou het niet 100% zeker durven zeggen
droommerrie heeft ook een beetje