Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen geen zinnige update, haha.
Ik heb twee showhalsters in de kast hangen waarvan ik de kraaltjes wil vervangen. Van ééntje zijn er van twee draadjes de kraaltjes afgegaan tijdens een fotoshoot en van het andere halster zijn de kraaltjes niet zo mooi meer. Hoe kan ik dit het beste aanpakken zodat het wel stevig is? Wat voor draad gebruiken jullie? En hoe kan ik het het beste weer vast zetten?
Een stevige naald is sowieso een must. En ik vind het moeilijk om uit te leggen hoe je ze nou het beste kan vast zetten eigenlijk Iloon

Kwastjes heb ik een tijdje geleden gekocht bij de Action, simpel om mee te beginnen dacht ik! Bedankt alvast!
_Evelien schreef:Hoi! Ik wil graag ook zelf een halster gaan maken, thuis hebben we enorm veel naaispulletjes liggen, het enigste wat ik denk ik? Nog nodig heb is een touw. Misschien lees ik er over heen, maar heeft 1 van jullie een lijstje met de benodigdheden en wat voor
touw ik nodig heb?Kwastjes heb ik een tijdje geleden gekocht bij de Action, simpel om mee te beginnen dacht ik! Bedankt alvast!