En zo te zien stapt ze ook zeer ruim over voor en ook tijdens de achterwaarts zie ik grote stappen. Die komt goed onder. Dat belooft echt wat hoor!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
altijd maar vanaf de galop passeert wordt ze ontzettend heet en wil ze niks anders dan vooruit vooruit vooruit maar op die moment is het moeilijk voor mij om haar met ontspannen teugel te blijven rijden laat staan haar met de zit terug te nemen want ze valt dan volledig uit elkaar, met als gevolg > bonkbonkbonk
Want tja onze allereerste wedstrijd samen, moet natuurlijk wel worden vast gelegd. 
. 
En ik kwam voor het eerst sinds weken weer met een grote glimlach van m'n paard! 
Ze trekt echt aan op balkjes en is al veel tevredener in het werk (is nogal een miep met van alles). En ze leert zo ontzettend snel, da's echt gaaf!
De western heeft veel meer afwisseling te bieden vind ik, voor zowel paard als ruiter. Wie weet komt er ooit nog eens een quarabje
). Ik rij haar voor Maroud Arabians, maar ik krijg gelukkig erg veel vrijheid met haar, dus ideaal 

Het wordt steeds drukker bij de Dawra gezellig!
) tegen!
Maar vanmorgen nog ff in mijn kast gekeken...en desnoods heb ik wel iets met oranje. Die blouse is oranje met lime, echte knalkleuren! Maar heb liever iets nieuws oranje