Wat een vervelend gedoe met die banken zeg, sterkte! Hoop toch dat ze een oplossing kunnen bieden voor je!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
set_elkol schreef:weet niet of iemand het al had genoemd maar Yildiz, zomaar ineens je naam veranderen daar kan ik niet tegen als autist
Woogy schreef:Toen wij Zaraar kochten barstten we van de illusies. Door met de juiste mensen in contact te komen zijn die met de grond gelijk gemaakt en zijn we weer op een normaal niveau wat betreft de verwachtingen van Zaraar.
Inmiddels ben ik op het punt met hem dat we het allemaal wel zien. Wil hem dit jaar wel opgeven voor de premie, vooral erg benieuwd naar zijn plus en zijn minpunten. Wil hem wel proberen op show, of hij heeeeeeeeel misschien wil tonen wat hij thuis toont. Doet hij dat niet gaan we dresseren samen en zie ik wel of we hem aanbieden voor de dekdienst of dat hij überhaupt hengst blijft.
Uiteindelijk is iedereen stalblind, met grote regelmaat onterecht. Voordat ik weer verwijten naar m'n hoofd krijgHiermee bedoel ik niet dat ieder paard waardeloos is, maar bedoel ermee dat eigen kind altijd het mooist is.