[HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Letizia

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard: II

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 16:33

Spannend Ylona!

Hier geen waarschuwing om op de site te komen :)

Ben benieuwd Jes, hopelijk valt het mee!

Djuun heeft nu nog ongeveer 10% van de bultjes die er dinsdag zaten, dus flink verminderd :)
Vanmiddag les gehad, heb fijn gereden, ze was ook niet meer (echt) zuur en weer lekker kroelerig in de omgang, zoals ik haar ken. Hoewel ze net nog even een poging deed om haar buurman te vermoorden omdat hij naar haar eten keek :') Ach ja, het blijft een merrie he :')

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 18:59

Ik kan ook niet op de site komen, mag niet van mijn virusscanner :=

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-12 02:04

Thnx voor het melden! Aangezien we de site volkomen nieuw hebben opgebouwd dacht ik dat het probleem verholpen was, niet dus!
Het ziet er naar uit dat het aan de host ligt, dus die ga ik morgen effe aan zn haren trekken := Desnoods maar overstappen, was ik toch al van plan als t contract afliep :P

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 10:07

Goeiemorgen!
ik ben momenteel heel happy met taffie :j hij is lief en braaf en lijkt steeds meer op zijn vader. Gaat een hele fijne en brave hengst worden :) En dream is baldadig :') maar hij wordt ook leuker nu.
En ik heb te veel jonge hengsten/ruinen. Dus ik heb 3 powns in een december-aanbieding <<) 2 knullen mogen voor de helft van de prijs :D en 1 merrietje met een flinke korting deze maand.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 11:28

Goed bezig! +:)+

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 12:00

Soms is het maar goed dat ik niet op een boerderij met een mooi groot weiland woon, anders kocht ik iedere maand een nieuw paard er bij _O-

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 14:48

ShamalArabs schreef:
Goeiemorgen!
ik ben momenteel heel happy met taffie :j hij is lief en braaf en lijkt steeds meer op zijn vader. Gaat een hele fijne en brave hengst worden :) En dream is baldadig :') maar hij wordt ook leuker nu.
En ik heb te veel jonge hengsten/ruinen. Dus ik heb 3 powns in een december-aanbieding <<) 2 knullen mogen voor de helft van de prijs :D en 1 merrietje met een flinke korting deze maand.

Feestdagen-korting? :P

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:59

Bonjoy schreef:
ShamalArabs schreef:
Goeiemorgen!

Feestdagen-korting? :P

:D :j
en het mag nog steeds op afbetaling <<)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:05

Je zou bijna in de verleiding komen om er nog een bij te nemen, bijna he <<)
Als ik nou eens tijd en geld zou hebben, dan wist ik je wel te vinden, jij hebt zulke leuke dieren staan!

Was het bij jullie ook van dat zeikweer?
Pff, hier steeds regen en hagel, uurtje later dan normaal naar Djuun geweest, die houdt ook zo van regen :n :')
Dus zowel Ersiel, ik, als Djuun een capuchon opgedaan (halsdeken voor Djuun :') ) en op pad geweest, je moet toch wat met dit weer.
We hebben nog wel een leuke foto kunnen schieten *-:)
Afbeelding
Gekke pony ook :')

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:05

Hahaha geweldige foto _O-

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:15

Aaahh wat leuk, die foto! Ja, hier is het ook zo wisselend, het ene moment schijnt de zon en 5 minuten later begint het keihard te hagelen. Geen peil op te trekken, dus hup allemaal maar naar buiten.

Ik vind dat 1 jarige (bijna 2 denk ik?) merrietje van Shanaya wel heel leuk hoor Yloon :)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:19

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:22

Iloontjeehh schreef:
Aaahh wat leuk, die foto! Ja, hier is het ook zo wisselend, het ene moment schijnt de zon en 5 minuten later begint het keihard te hagelen. Geen peil op te trekken, dus hup allemaal maar naar buiten.

Ik vind dat 1 jarige (bijna 2 denk ik?) merrietje van Shanaya wel heel leuk hoor Yloon :)

Die donkere? die mag goedkoper weg <<) qua verkoop heeft zij de voorkeur over haar zus, want haar zus zou ik op zich ook wel willen aanhouden :)
Laatst bijgewerkt door peach2001 op 02-12-12 16:24, in het totaal 1 keer bewerkt

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:23

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:24

Letizia schreef:
Je zou bijna in de verleiding komen om er nog een bij te nemen, bijna he <<)
Als ik nou eens tijd en geld zou hebben, dan wist ik je wel te vinden, jij hebt zulke leuke dieren staan!

Was het bij jullie ook van dat zeikweer?
Pff, hier steeds regen en hagel, uurtje later dan normaal naar Djuun geweest, die houdt ook zo van regen :n :')
Dus zowel Ersiel, ik, als Djuun een capuchon opgedaan (halsdeken voor Djuun :') ) en op pad geweest, je moet toch wat met dit weer.
We hebben nog wel een leuke foto kunnen schieten *-:)
[ Afbeelding ]
Gekke pony ook :')

tnx :)

hier is het vandaag droog gebleven, maar gisteraaf hadden we sneeuw -O-
leuke foto :j

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:24

Haha Yloon, je probeert iedereen wat aan te smeren :P

Nee, zou serieus best ooit een tweede erbij willen hoor (dan heb ik 2x een ½paard? :P ), maar moet realistisch zijn, ik wil ook een keer het huis uit :')

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:27

ShamalArabs schreef:
Sieltjuh schreef:
Ik heb over het algemeen voorkeur voor merries, maar ik vind dit toch wel zo'n leuk ding
http://www.bokt.nl/markt/ad/97169/jaarl ... ind-worden

Maargoed, ben niet op zoek!

nassie is leuk <3 wordt echt zo'n makkelijk trail-type denk ik.

Ik vind zijn moeder ook zo leuk :j

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:29

Sieltjuh schreef:
Haha Yloon, je probeert iedereen wat aan te smeren :P

Nee, zou serieus best ooit een tweede erbij willen hoor (dan heb ik 2x een ½paard? :P ), maar moet realistisch zijn, ik wil ook een keer het huis uit :')

:') ik wil een beetje doelgericht verder met een clubje en waar ik niets mee wil die staan dan toch alleen maar te verpieteren op de wei, dus dan liever gewoon snel naar een baasje wat er echt blij mee is :j
Ach ja, ik heb op mezelf gewoond, ooit, toen ik 2 paarden had... ik weet iig hoe het is om op jezelf te wonen :+

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:30

Letizia schreef:
ShamalArabs schreef:

nassie is leuk <3 wordt echt zo'n makkelijk trail-type denk ik.

Ik vind zijn moeder ook zo leuk :j

daar zit geen feestdagen-korting op :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:33

Sjit... -O-

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:33

:')

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:37

Ja, ik bedoelde de donkere die op show west was. Maar ook niet op zoek, haha. Maar jeetje, doen jij en je zus het bedrijf nog steeds samen met zoveel paarden? Daar moet je ook een hoop werk aan hebben iedere dag zeker?

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:40

Iloontjeehh schreef:
Ja, ik bedoelde de donkere die op show west was. Maar ook niet op zoek, haha. Maar jeetje, doen jij en je zus het bedrijf nog steeds samen met zoveel paarden? Daar moet je ook een hoop werk aan hebben iedere dag zeker?

ja die indd :j ja doen we nog samen, het is een hoop werk indd. we zijn al terug van 20+ naar 16 ofzo nu, maar wil straks met een stuk of 10 door.

IlonavL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:44

ShamalArabs schreef:
Iloontjeehh schreef:

ja die indd :j ja doen we nog samen, het is een hoop werk indd. we zijn al terug van 20+ naar 16 ofzo nu, maar wil straks met een stuk of 10 door.

Ja, snap ik. Wat gaat dat hard hè, toen wij Asi kochten hadden jullie er twee ;) Moeten nodig weer eens jullie kant op :j Maar respect hoor, je moet het toch allemaal met z'n tweetjes zien te doen.

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:45

Iloontjeehh schreef:
ShamalArabs schreef:

Ja, snap ik. Wat gaat dat hard hè, toen wij Asi kochten hadden jullie er twee ;) Moeten nodig weer eens jullie kant op :j Maar respect hoor, je moet het toch allemaal met z'n tweetjes zien te doen.

toen asi nog een asietje was :') het is ook bijna 8 jaar geleden dat jullie haar kochten :) de tijd vliegt voorbij ;)