Western Arabieren

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:19

Haha, trouwens grappig je onderschrift, de laatste!! Is het inderdaad wat? Klinkt erg leuk namelijk! Geen addertje?

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-12 20:32

Bimmetje schreef:
Ik heb geen kids helaas. ;)

Ik ga woensdag Yil, Tie en Nour vervelen! :D
Heb er helemaal zin in!

Ik ook!! Koffie staat klaar! :9k

bonnie1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 20:41

Wetsernfriek schreef:
Hey allemaal, leuke nieuwe western arabjes erbij super!! dat het aantal maar nog blijft stijgen!
Hoe gaat het met al de western talenten en de voorbereidingen op show? @ yildizh, nancy, ...

Bimmetje hoe gaat het met het bannerprobleem?

Spijtig van Je mooie bloesje Nancy, had wel gaaf gestaan voor het EK oranje boven ;-)

Hier nog geen wedstrijd paard, maar even een kleine glimp van mijn kleine man (zo groot als zijn mama al en 21 maand lol)

foto's geen reindert of topfotograaf kwaliteit, maar mijn simpel préhistorisch toestelletje dus

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

mvg Glenn

wat een leukertje zeg kwaa gangen lijkt hij wel op mijn arabiertje

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 22:40

mjam mjam yil!

Nancy, ik heb geen idee of er een addertje onder zit.
Daar moet ik nog achter komen tijdens het uitbetalen ofzo haha
maar dat duurt ook nog wel even voordat dat mogelijk is. ;)

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 10:39

raven schreef:
Ik kom even spammen,

Afbeelding

Deze heb ik zeker gemist, zie m nu pas....
Ik zag dat je gebeld had maar mijn telefoon is stuk heb een leentoestel waar ik geen hol van begrijp....

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 12:27

Uit t onderzoek is gebleken dat t niet zn hals is maar zn achterbeen. Daar is zn colatrale ligament, daar zit n zwarte plek op met n barst. Waarschijnlijk al aan t genezen doordat die al bijna 12 weken stil staat. Nu krijg ik n opbouw schema zodat we toch mee kunnen naar t ek.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 16:40

En even voor mij in Sesamstraattaal? :o Valt dit mee of tegen? Mag je nu al wel weer beginnen met rijden of nog niet? Lessen? Blijft dit n zwakke plek of komt t helemaal goed? Zie je in ieder geval morgen! :D

Ha Clau! Jij mag ook wel weer eens met pics van Sumokind komen, veeeeeeel te lang geleden! :P Ga je trouwens ook gezellig mee naar het EK?

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 21:50

Vandaag mijn trainingsstangetje binnen gekregen, ik ben heel benieuwd hoe mijn poonie er op gaat lopen :D
Ik heb nu al zin in morgen ...

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 22:37

spannend!
Ik laat mn instructrice gewoon eerst op nieuw bitje rijden voor ik het zelf doe haha :P

heb vandaag even een bontsingel gehaald. Nada had een singelwond en later er ook een grote bult op.
Ze had er echt last van. Dus hopelijk is het nu over.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-12 23:09

Allemaal weer nieuwe tack! :D

Balen Jes. Volgens mij n arabkwaaltje?... Tie kan ik alleen rijden met n Mattes singel. Gebruik ik een keer een ander singel (synthetisch bontje), BAM ligt ze direct open.. :(
Als de wond eenmaal dicht is helpt MTG super om de huid weer snel te herstellen en haar te laten groeien.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:25

ja die arabs hebben al een heel duin huidje he, dus dat ligt al sneller open idd.
MTG ken ik idd. Eerst maar eens mooi dicht laten groeien. Hoop dat deze singel het goed doet, anders maar weer op zoek naar een ander alternatief singel. ;) had nu een neopreen singel, die kan dus weg.

Bimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:57

het is weer 1 april hoor.
Nu hebben we ineens PQ's. Wat is de betekenis ervan?

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:15

Personal Quests?
Persisting Questioning?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 23:26

Hey wat een drukte hier.

Singel plekken...toevallig heb ik vanmorgen twee singels in de was gegooit, van die klitteband singels waarvan je het bont zo eraf kan halen. Mijn paardjes kregen ook plekkies. Tja ...al dat getrain voor dat EK ;-)

Verders vandaag EK meeting gehad cq topicmeeting ;-). Saai rijden hoor....dat hele eind in je uppie op en neer, bleh. Volgens de tomtom was het 1 1/2 uur rijden, maar ik wist er nog een 15 min. in te korten...zoef zoef. :oo

Thuis gekomen verslag uitgebracht en was meneer zeer teleurgesteld dat er geen gezamelijk huisje was geregeld. :? nu heb ik geloof ik wat gemist?? Hoe kwam ie nou aan dat idee? Anyway...in een tent of in de bus slapen, dat zag ie echt niet zitten. Geen ruimte genoeg in de bus, geen tent, party tent geen optie, ik wil lekker slapen en stel dat het slecht weer wordt etc etc. :\ :( :(:)

...als we een lang weekend DRHA hebben, gaan we ook niet in een tent. En dan zullen we nu 6 dagen in een tent gaan slapen...Tja daar had ie wel een punt ja. Dus ik meteen weer zoeken, lang leve internet hellup!!
Het lijkt erop dat ik wat heb gevonden, bed, douche, bad, keuken, tv heel de mikmak op ca. 15 min auto afstand. Nu maar hopen dat het klopt en nog altijd beschikbaar is die week. Helaas geen slaapplek daar voor de paarden, dus die moeten we op de staatsstoeterij dan achter laten. Kan niet alles hebben nietwaar. Fingers crossed.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-12 15:08

Ik ook! Kun je me de link van t huisje via pb even doorsturen, ben wel benieuwd..
Gaan we wel de gezelligheid van kamp Holland missen maar als ik hoor hoe intensief de dagen in Zweden zijn geweest dan is n beetje rust in n echt bed niet verkeerd!

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 15:16

Ik ook. Kun je mij ook een link mailen?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:08

Ja ga ik jullie mailen

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:28

Zo gelukkig we zijn onder de pannen in Zweibrucken! Prettig geregeld.

Cyann der chaps zijn verkocht en voor mijn oranje blouse heb ik een Arabieren toezegging.

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 15:25

Ons onderkomen is ook geregeld. Nog even n fax sturen en t is definitief.

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 17:06

Een fotootje van Athena haar nieuw kopstukje en bit!
Afbeelding

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-12 19:13

Chique Ploempje!! *D Mooie teugels ook!

Jeee, Raven ook onder de pannen! Heb er echt zin in meiden! Mijn oranje showblouse is onderweg naar Nederland! Ben heel benieuwd...Glenn, zou jij eigenlijk niet met je ruintje meewillen naar t EK?

Jammer Jes dat t vandaag niet lukte langs te komen (hoe is t met Wilma?), vandaag hebben we namelijk Nour en de andere hengstveulens ingeschaard bij de "grote" hengsten. Verliep gelukkig goed en Nour schopte goed van zich af. Hij was eigenlijk alleen beleefd tegen de leider en stond al gauw tussen de grote hengsten te eten. Na m'n werk nog even langs geweest en toen stond ie heel rustig binnen te eten. Ze kunnen naar binnen en buiten lopen door flappen ivm tocht en dat is altijd ff wennen maar ging gelukkig goed. Over een paar weken vertrekken ze naar de weides. Vind t nu al zo gaaf om zon groep te observeren dus dat wordt straks helemaal genieten als ze de ruimte hebben!

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 20:31

Hey Super Yildizh, zal gaaf zijn Oranje boven! Met sublimo gestopt shows wegens teveel stresskonijn en blessures! Anders had ik al lang blijven meedraaien! Dus ja ik kijk echt uit naar die dag terug te kunnen starten met Shameless of met ander paard, sparen, sparen, sparen haha!

IK WENS IEDEREEN SUPER VEEL SUCCES VOOR HET EK!! Ik zal duimen voor iedereen laat ze daar maar wat zien wat jullie kunnen!!

Shameless heeft een nieuwe move, sta 10 min op je achterbenen en stap dan zoverder, klauw even, naar de boom en eet dan lekker terug gras! Ik stond te kijken, had ik nu maar een camera vast! Hij krijgt echt giga billen op van zijn mama! Begint ook meer en meer te showen en zo te blazen knap!

mvg Glenn (dit jaar geen lessen ofzo ter veiling haha :p)

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-12 20:40

Aaah... Balen dat je geen camera bij de hand had! De grootste wonderen hebben altijd t kleinste publiek hè?! Alhoewel... Shameless zal z'n truc zeker nog wel gaan herhalen toch? :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-12 15:41

Vandaag weer heerlijk getraind bij mijn trainster. Vooral gewerkt aan het rechtrichten, de spin en de backup.

Ik had ook mijn camera meegenomen, maar verkeerd gesteld ( hoezo :o? ). Dus tja... voor wat het waard is een impressie:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 20:47

Gave indruk ondanks de verkeerde instelling op je toestel , ze plooit goed en geeft al mooi neer bij de backup, in de stops moet ze nog wat meer balans vinden, dat ze de hals kan meer zakken! Maar het gaat super zo te zien, TIE alias pleasure kanon, word nu reining tank ;-)

mvg Glenn