Brn ook heel benieuwd hoe mn roze gaat worden, maar heb er gewoon geen tijd voor
melanie_h
Geplaatst: 07-10-13 15:41
Mooi mooi allemaal! Ik ga vanavond de mijne ook weer eens uit de kast halen, die ligt al maanden te wachten tot ik er weer aan verder ga, word tijd dat die eens afkomt
haha ik heb het deze week ook weer even in de handen gehad, maar zit nu dus weer even vast. Moet uit voor klosjes, normaal maak ik de klosjes altijd wel zelf, maar dit keer wil ik eens kant en klare klosjes. Dus nu op jacht voor geschikte klosjes
Triquetra3
Geplaatst: 10-11-13 08:17
Wie van alle creatievelingen kan ik hiermee blij maken?
Hier in Australie hebben we tijdens de arabieren shows ook custume classes. We hebben show comstume, waarbij je alles uit de kast haalt om er super uit te zien met alle kleuren mogelijk en natuurlijk een hoop bling, ik had graag eentje willen maken maar door te weinig tijd niet gelukt. Maar goed dan hebben we ook de class native costume, waarbij je eruit moet zien alsof je net uit de woestijn bent gepikt Ik ben druk bezig geweest met een native costume te maken en gister was de show waar ik het eindelijk kon showen! Mn paardje Dj vond het allemaal wel best
Iemand die nog wat wil bestellen bij Boomsma.nl? Ik ga eind van de middag een bestelling plaatsen, verzendkosten kunnen dan gedeeld worden
NathalietjeB
Geplaatst: 12-12-13 17:58
ook hier ondertussen weer eens begonnen met een show halstertje nou ja meerdere wil ik maken.. nu bezig met donker bruin met goud.. en wil iets met paars en ook nog iets met roze gaan doen