Shief heeft ook nog niet gebokt, doet ze ook zelden. Die trekt liever een sprintje met dr staart kaarsrecht omhoog

We hebben nog niet gegaloppeerd ohz, dus wie weet :p
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
myrnaV schreef:@ Jessica
Ik heb zelf bij Bodegraven gewerkt (en val af en toe nog weleens in). Ze hebben heel veel kennis, maar moet je zeggen het duurt soms ontzettend lang en is prijzig maar ze komen er (bijna) altijd uit.
Veel succes hoop op een positieve uitslag!
Letizia schreef:Met Djuun lekker een rondje 3 gemeentes fietst
Schrok wel even vandaag bij Djuun, had voor mezelf afgesproken een lekker tut ochtend met Djuun in te lassen, omdat ze blijkbaar op het moment een beetje baalt van bak werk. En zo'n ochtend begint natuurlijk met een uitgebreide poets beurt, voel ik ineens allemaal bobbeltje op d'r rug, de meeste daar waar het zadel op haar rug ligtJe gaat me toch niet vertellen dat het zadel niet meer goed is he
Toevallig kwam staleigenaresse net aan en die dacht aan een allergische reactie van iets, juist omdat niet alle bobbeltje onder het zadel zit en het wel heel veel bobbeltje zijn voor een zadel wat niet goed zou liggen, want ze zitten op de vreemdste plekken. Of ik m'n dekjes met wasverzachter was, ehh nee, ik niet nee.... Maar ik ben dus niet de enigste die de dekjes was. Dus net thuis m'n ma gebeld en ja hoor, die wast de dekjes met wasverzachter. Nu ligt dit dekje er op sinds vorige week maandag, de dag dat het gekloei met rijden een beetje begonnen is... Kan toeval wezen, want zowel m'n moeder als ik weten niet wie dit dekje heeft gewassen, want we gebruiken dit dekje nooit
Nu weten we al langer dat Djuun een gevoelige huid heeft. De bobbeltjes zijn vrij klein en er zit een klein korstje (meer veel huidcellen) op wat je er zo af peutert en waar gewoon normale huid onder zit en ze jeuken, dus geen pijn, d'r spieren voelen daar ook gewoon soepel onder.
Wat denken jullie?
Hoe dan ook, ons fiets rondje was heerlijk, ze was helemaal happy toen we terug op stal kwamen