yildiz schreef:Waaaaaauw Glenn wat is hij gegroeid en wat oogt hij volwassen!!! Hij is echt helemaal mijn smaak!Daar zal straks ook n westernzadeltje op gaan staan!! Maar eerst naar school bij Johanna. Gaat hij dit jaar nog op show?
Dank je wel Corine!!Ben vandaag al goed verwend door m'n man(netjes): t
Ontbijt op bed, twee hele mooie zelfgemaakte paardenschilderijen, een prachtig showbit van Billy Royal en hele mooie smalle, getoolde lightoil showteugels!
@ Ben je jarig Yildiz? dikke proficiat dan!!! dan moet je zeker al die pakjes maar eens op de foto zetten (zeker de billy royal en de light oil showteugels? Ik dacht dat je liever voor de darkoil ging??? !
@ Corine, Malha bint Kupol is 154,5 cm!
@ Bimmetje blij dat het langzaam aan beter gaat, je tijd nemen, ze is tenslotte nog redelijk groen onder het zadel ook hey!
@ Yildiz Wel juf Johanna is langs geweest samen met Veronica, de eigenares van de oooooooooooooooooohhh zo knappe ww Indih (van qr marc).
Ze vonden hem beiden very nice, and good behaving boy. Maar volgens juf J. is HIJ nog wat stijf in de achterhand in de winter niet veel buiten knn gaan (staleigenaar wou geen paarden in de winter op de weide) heb nochtans veel aan de hand gewerkt enzo, dus moet hem veel buiten zetten en veel los in de bak wat werken. Aan de hand gaat het goed, maar ze zegt hij zal dan goed showen bij het binnenkomen en dan eenmaal het zijn ronde zal zijn, zal hij minder krachtig gaan! En ze weet dat hij echt krachtig kan gaan! Ik ben heel blij dat hij eindelijk veel massa heeft gekregen, bleef maar eten geven en meneer wou niet dikken, maar groeide elke dag. Dus de shows zullen even uitgesteld worden, naar mei, normaal zelf eentje in Nederland sprak ze, dan laat ik je nog wat weten!
mvg Glenn, ja ben ook heel blij hij is puur natuur, maar voor de show zal zijn hals wat moeten afgezweet worden, zijn hoofdje droogt super uit net als hij 3maand was, ben heel blij met hem!