Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Djuun met dr vliendje in de roundpen (en stiekem heeft ze al getest of de Bucas van vliendje wel echt zo sterk is als dat ze beweren
).

Ik zou zelf ook moeite hebben met "er door heen rijden"... Verstandig om je horizon te verbreden 
Kon een week niet lopen, hebben gelukkig eetkamerstoelen met wieltjes dus zo kon ik nog een beetje het huis door 
Nashwa is echt zoooooo lief!! Gisteren een deken op gedaan, voor het allereerst, en na de eerste spanning kon ik gewoon rustig deken omhangen, niks aan de hand. Vriendin van me stond erbij 'weet je héél zeker dat ze nooit deken op heeft gehad?''. Ze is echt fantastisch gewoon.
Na een beetje VD was ik ineens wel weer lief
Haha die foto's, de kruiwagen moet om!
:

Dat is nu echt niet meer, zo braaf. Ze begint zelfs drakenstreken te ontwikkelen
Kan daar alleen maar om lachen haha, na een stoute actie loopt ze dan weer heel trots met zo'n kop van hoe stoer ze wel niet is dat ze dat durfde :p
omdat het vertrouwen er is
Dus bij een tik die zij onterecht vind of als ze lekker tegen je been loopt te duwen en je geeft ze een niet zo subtiele schop omdat je zat bent om het steeds aardig te vragen. Dan geeft ze een bok, als je mazzel hebt een gilletje (of zoals ik laatst had: een vlecht boven op m'n cap
) en gaat daarna als een zonnetje lopen, tis er een hoor 
.