sieltje hij staat echt prachtig!!!:D:O mooi gemaakt,
kan iemand mij mischien helpen? Nu AR nadar van mij is ga ik natuurlijk ook een leuk setje voor hem maken, iemand enig idee wat voor een kleuren? (moet wel een beetje professioneel overkomen ivm shows in de toekomst)
Heel erg gefeliciteerd met je paardje Idsie! En je verjaardag zo te zien haha Ehh, ja ik vind zilver en licht blauw heel mooi maar of dat professioneel is..
romancehorse
Geplaatst: 10-06-13 16:18
Waar halen jullie die ringen vandaan? Ga het ook eens proberen. Ze zien er leuk uit allemaal.
Ik heb eindelijk kraaltjes besteld, kon het vandaag niet laten ze er gelijk aan te zetten, moet eigenlijk studeren Puur op de gok gekocht, maar vind het resultaat wel leuk!
Wat mooi showhalsters komen er voorbij. Ik ben sinds twee dagen bezig met mijn eerste. Heb pas alleen t halster zelf af. Maar nog niet de franjes aan de neusriem.enzv. Daar ben ik nog niet helemaal uit. Maar hier hoe die er tot nu toe uitziet.
heel erg offtopic maar wat ik me al heel lang afvraag. het zwarte rond de ogen en neus dat je vaak ziet bij de rastypische arabieren wordt dit nog versterkt op foto's/keuringen?
LyannevH
Geplaatst: 29-06-13 14:33
Ja, ik weet even niet meer hoe het heet wat ze erop smeren, maar dat word voornamelijk bij schimmels bij neus en ogen gesmeerd om het zwarter te maken idd. Ik ken iemand die dat ook bij hun welshjes doen bij keuringen.
Heb even een plaastje opgezocht, dit is wel een beetje overdreven maargoed xd
zonde vind ik dat, alsof zijn masker is ingesmeert met zwarte verf^^ ik doe bij nadar 1 baby doekje met een beetje baby oplie en zijn masker komt er al uit:P.
Akhal_Teke
Geplaatst: 29-06-13 18:59
Het is toch ook gewoon zwart omdat het geschoren is? Volgens mij is het alleen ingesmeerd met olie.