Proficiat Mies en Jet!!!!!
K2 Endurance kampioen!!!! Goed gedaan! Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
En dat uit de mond van iemand die alle shows af gaat voor de gezelligheid 

. Ik moet tegenwoordig met zoveel dingen rekening houden, ook qua accommodatie etc. Ik kan niet meer zomaar op een matrasje of luchtbed slapen. Dat heb ik wel gemerkt in Raalte, 1 nacht op een luchtbed en ik heb anderhalve week amper kunnen lopen. Lijkt me wel heel gezellig hoor
. lilskie schreef:Ik ga er even over nadenken. Ik moet tegenwoordig met zoveel dingen rekening houden, ook qua accommodatie etc. Ik kan niet meer zomaar op een matrasje of luchtbed slapen. Dat heb ik wel gemerkt in Raalte, 1 nacht op een luchtbed en ik heb anderhalve week amper kunnen lopen. Lijkt me wel heel gezellig hoor
.
Maar je kan ook met tent/caravan/camper op het veld. 
BabiiVeeraa schreef:lilskie schreef:Ik ga er even over nadenken. Ik moet tegenwoordig met zoveel dingen rekening houden, ook qua accommodatie etc. Ik kan niet meer zomaar op een matrasje of luchtbed slapen. Dat heb ik wel gemerkt in Raalte, 1 nacht op een luchtbed en ik heb anderhalve week amper kunnen lopen. Lijkt me wel heel gezellig hoor
.
Dat is rot ja! Voor je beeldvorming, in Ijzerlo slapen we op een slaapzaal met stapelbeddenMaar je kan ook met tent/caravan/camper op het veld.
.
ik hoop uiteindelijk ook naar het Z te rijden met mijn arabiertje
toekomst muziek
hihi!

Gaaf dat jullie al 7 wp hebben! Gaat lekker dus! Blijven jullie naast de dressuur wel nog western starten of? Gave plannen heb je in ieder geval, top!
knappe pony 
haha typisch iets voor mij, dus weer terug naar het bos gewandeld en gevonden haha! 
Goed dat je hulp hebt gevraagd! 

beterschap voor je paardje, duimen dat jullie wat kunnen met de uitslag.
pony is tegen die tijd alweer 17 jaar, de tijd vliegt!
.
.