Wil volgende week ofzo ook een halster gaan maken Had dus al een aantal bollen wol, maar wat heb ik allemaal precies nodig en hoeveel? Dan zorg ik dat ik alle spullen bij de hand heb dat ik zo kan beginnen
Ik heb een ijslander met meestal een cobmaatje van halsters Wol is niet heel dik.. Heb ik dan aan 1 (of eventueel 2) kleine bolletjes genoeg? Ik had namelijk allemaal verschillende kleuren meegenomen
Ja, dat lijkt me ook wel leuk Maar voor 2 stroken van 1 kleur zou ik dan genoeg hebben aan 1 bolletje? En dan voor de middelste nog 1 andere? En knoop je het meteen om de ring heen of naai je dat later vast oid?
Hahaha echt joh! Gut ik kom er echt niet uit hoe ik moet beginnen Heb wel leuk wol nu.. Maar of ik genoeg heb weet ik niet En hoe ik het nou moet gaan maken kom ik ook niet helemaal uit Heb al beetje rond zitten kijken, maar jullie maken echt de mooiste dingen! Ik wil dat ook kunnen
wow Bonjoy er zit echt wel evolutie in je halsters. Dat laatste, men, ik ben er verliefd op.
Wendy, ik zou je die kumihimo wel willen uitleggen, maar daar is echt geen beginnen aan, je moet daar patroontjes voor volgen, met behulp van een vlechtschijf, zonder zo'n schijf (die je trouwens zelf kan maken) lukt dat echt niet.
Jeej maandag heb ik wss mijn skai-halster van MysticTinker !