.Gewoon doen, grote glimlach op zetten en gaan met die banaan!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
.
Wees blij met de stukken die goed gaan en lach om de stukjes die niet helemaal gaan zoals je wilt. Kan je alleen maar van leren!

Was echt zo blij, knappe Cubbels! Hij was zelfs relaxed, tussen het opstellen en de uitslag gewoon zonder de teugels vast te houden rond gestapt! Wie had dat ooit gedacht, het wordt nog eens wat met de mafkees

) em sindsdien richting het Z aan het trainen. Verzameling wordt steeds beter en makkelijker, we hopen in januari/februari over te gaan
Ongeveer dezelfde hoogte als jij, met een groepje onervaren springers, echt super leuk

. Princesa en ik hebben ook samen gesprongen, ze vind dat onwijs leuk. Haalde met aardig wat gemak de 1.10 onder het zadel, zo'n leuk gevoel. Begin dit jaar zelfs nog een wedstrijdje gereden en ook gewoon door naar de barrage, zo gaaf. Helaas kan ik het niet meer, mijn lichaam zit me helaas enorm tegen qua gezondheid.

en afgelopen jaar heb ik na 2 proefjes eerst een paar uur moeten slapen omdat het lichamelijk nog heel zwaar was.
Zo fijn hé! En wat leuk, jij bent de eigenaresse van Princesa dus, ik hoorde dat jullie het goed deden op de laatste show, kan dat kloppen?
Gaaf dat ze zo hoog kan springen, jammer dat je lichaam en gezondheid tegen zitten.. Ga jij ook naar IJzerlo?
Wat zijn jou plannen daar? Gaaf dat je het sportweekend ook wilt gaan springen.
Gaat het nu weer beter met je? Verschrikkelijk he hoe de gezondheid in de weg kan zitten.. bleghh 
Cuba kan niet hard en snapt het niet. Foto's van onze speed zijn echt hilarisch, zijn hoofd staat echt zo van whoeiiii ik ga keihard
terwijl hij in een heel beschaafd galopje rondhupst, je kon het zelfs geen middengalop noemen
. Ijzerloo weet ik nog niet, ga ik nog even over nadenken. Ik vind het telkens zo ver weg en ik rij niet heel graag in mijn eentje zo'n mega stuk met de trailer.