Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Wat een leuk topic is dit, ik heb dan maar een 75% volbloed maarre, die heeft deze kenmerken wel degelijk, als je hem maar even geen aandacht geeft gaat hij op de meest vreemde manieren aandacht trekken oa. voetjes geven, met ogen draaien, gekke snuivende geluiden maken, hoofd draaien met mond open (ja ik weet het heel vreemd haha) en speels happen is alles wat stof of leer is.
CtjeLief schreef:en ja.. wij zijn HEEL blij met onze super-arabjes..!
Niet waardig om arabier genoemd te worden
Hij gaat zich doodschrikken!

Lauss schreef:CtjeLief schreef:en ja.. wij zijn HEEL blij met onze super-arabjes..!
Mijne is geen super arab hoorNiet waardig om arabier genoemd te worden
![]()
Ik zit er nog steeds aan te denken hoe ik hem moet uitleggen dat hij enkel een NRPS is, en niet in de buurt komt van een arabHij gaat zich doodschrikken!
CtjeLief schreef:met zo'n houding zou je niet eens kunnen omgaan met het ras..
dus heb je inderdaad weinig aan dit subforum, het zal geen ras voor je zijn..
en ja.. wij zijn HEEL blij met onze super-arabjes..!

Nerootjeh schreef:Nog even ter duidelijkheid, ik heb niks tegen arabieren, maar wel tegen de manier waarop jullie er over praten
Nerootjeh schreef:Nog even ter duidelijkheid, ik heb niks tegen arabieren, maar wel tegen de manier waarop jullie er over praten
Youko schreef:Nerootjeh schreef:Nog even ter duidelijkheid, ik heb niks tegen arabieren, maar wel tegen de manier waarop jullie er over praten
Dat is jammer dan, toevallig vinden wij dit over onze Arabieren. En als jij dat niet vind, prima, maar beweer dan niet dat wij onzin uitkramen. Dat doen wij toch ook niet bij de Welsh-liefhebbers oid? Respecteer andermans mening...
Nerootjeh schreef:Ik kan toch anders goed opschieten met de 3 kwart arab van mijn vriendin
En ik ben zoooo onecht