Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sherif schreef:iemand enig idee wat het dekgeld van deze hengst is (heb even op de site zitten kijken van Midwest maar kan daar niets uit op maken)
PaolaPromise schreef:sherif schreef:iemand enig idee wat het dekgeld van deze hengst is (heb even op de site zitten kijken van Midwest maar kan daar niets uit op maken)
4000 dollar als ik het goed heb..
yousra schreef:Maarja het ligt natuurlijk ook aan de merrie hoe het veulentje wordt.
PaolaPromise schreef:sherif schreef:iemand enig idee wat het dekgeld van deze hengst is (heb even op de site zitten kijken van Midwest maar kan daar niets uit op maken)
4000 dollar als ik het goed heb..
PaolaPromise schreef:Hier staan alle dek tarieven http://www.arabianbreedingexchange.com/ ... r_sale.htm
PaolaPromise schreef:
at [***]; Een dekking van Magnum is zeker geen garantie op een mooi veulen hoor, als hij niet bij je merrie past heb je nog niks...
GoldenDancer schreef:Ik vroeg of er in NL ook ook zulke extreme hengsten zijn, of welke er in de buurt komen.
aan het filmpje te zien zijn de foto's echt een moment opname en ik denk dat daar wel wat aan "geshopt" is, want als ik hem zo zie lopen is hij veel minder iel!
graag een reactie want ik zoek voor een shoot een arabisch paard, heel arabisch... zoiets al magnum , maar dan in NL ( iets dikkere nek mag wel)
groetjes Fab