Ja hè? Ze heeft ook een hele toffe, met drie kleuren, maar die heeft geen halsje en is ook een beetje aan de korte kant. Deze valt mooi over dr bips en heeft een lekker halsje. En naja, mooi blauw is niet lelijk zullen we maar zeggen
Sieltjuh
Geplaatst: 20-09-13 14:44
Letizia schreef:
Sexy lexy
Zullen we maar niet zeggen dat ze ten tijde van de foto nog een poephoofd had aan de andere kant
Die van mij heeft een behoorlijk warme stal, dus hij staat nog niet onder een deken. Voor overdag, als hij buitenstaat vind ik het ook nog niet zo nodig. Ik ben aan het rondkijken voor een betere deken, omdat zijn manen nogal snel afbreken bij de deken die ik nu heb. Dat vind ik zonde, hij heeft zo'n lekkere bos manen.
Sieltjuh
Geplaatst: 20-09-13 15:24
Letizia schreef:
Toen paste die deken beter Ersiel
Ik wou het niet zeggen
Djuun staat als het goed is tot eind de middag zonder deken. Was nu gewoon aangenaam buiten Hier is het ook droog enzo Vanavond wordt hij weer bij dr opgelegd
Mooie blauwe pyjama hoor, staat haar heel goed. We zijn alweer op pagina 7 in het nieuwe topic. Dat gaat lekker zo. Nu even naar Vosseman toe, kijken hoe het is. De regen is hier net opgehouden dus we kunnen lekker buiten gaan rijden.
Hier staan ze sinds deze week onder 0-grams regendeken Umoyax....nouja.....jullie weten het, die is van suiker en Nas raakt zwaar geïrriteerd van iedere vlieg die het wáááágt op haar edele velletje te landen, dus wordt vooralsnog jaarrond dek en heeft momenteel meer aan dr regendeken dan aan dr vliegendeken
Ik zal er wel geen verstand van hebben, maar dit is toch best wel een behoorlijk hoge vraagprijs http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr (als ik het vergelijk met andere dieren die te koop staan, of ligt dit aan show-uitslagen/afstamming?)
IlonavL
Geplaatst: 20-09-13 17:29
Denk idd op basis van afstamming, showresultaten en wellicht het feit dat ze er veel van verwachten in de toekomst al vind ik het ook wel een hoge prijs. Zelfde vader als Jas, en voor Jas vonden de meeste mensen de vraagprijs met een nulletje minder ook al teveel
Ja, dat viel mij ook al op dat het een halfbroertje is. Maarre prijsje hoor
IlonavL
Geplaatst: 20-09-13 17:34
Gaat vast naar een heel leuk huisje waar ze geen last hebben van de crisis
Sieltjuh
Geplaatst: 20-09-13 18:36
Haha, dat denk ik ook!
Tammy_
Geplaatst: 20-09-13 19:32
Iloontjeehh schreef:
Gaat vast naar een heel leuk huisje waar ze geen last hebben van de crisis
hahaha precies!! Maar ik vind het heeeel veel geld hoor
Noah staat vanaf net weer zonder deken, ik vond het eigenlijk helemaal niet zo koud, en morgen schijnt het een mooie dag te worden! ik moet zelf de paarden buitenzetten morgen ochtend dus als hij zijn regenjasje weer nodig heeft doe ik hem alsnog wel even op.
Volgende week schijnt het trouwens hartstikke mooi weer te worden, 17-18*C en weinig regen en wind!!