Moet wel zichzelf kunnen onderhouden natuurlijk 
Maar idd, heb soms het idee dat helemaal mannen al rechtsomkeert maken als je zegt dat je een paard hebt

Of ik ben gewoon een te groot kreng, niet knap genoeg etc
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Moet wel zichzelf kunnen onderhouden natuurlijk 

die rijke vent komt later wel weer. Ik heb geen tijd voor relaties
Sieltjuh schreef:Hoezo, arabieren duur?
http://www.bokt.nl/markt/ad/77364/diver ... volbloeden
Deze staan toch al een tijdje te koop? Volgens mij al vaker advertenties van gezien.
Maar inderdaad niet zo groot.
Maar helaas, ze heeft al te veel

Ze zei net dat 1 van de shetten weg moet eigenlijk, dus als iemand nog een zwarte Shetlandermerrie wilt hebben
En ik heb eigenlijk alleen maar een half paard
MirandaFuego schreef:Nou, mijn shetje kost echt bijna niks in onderhoud, ze doen samen met de wormenkuur, hij eet praktisch niks en houdt mijn paard in beweging!
Alleen hoefsmid en evt. dierenartskosten maar die heb ik vrij weinig (even afkloppen)
Dat is verhouding met meerdere paarden natuurlijk goedkoper
Maar Biscuit was bomproof en zelfs daarmee durfde ik het niet.. Zal maar een keer een zijsprong maken, brr. Dapper van jullie iig
Maar goed, lijnen ook niet helemaal mijn ding en bovendien 2 ruinen, dat fokt zo rottig
Wel een leuk projectje denk ik om ze te kopen, te beleren en weer door te verkopen
Als ik tijd, geld en energie had.... Hihi.
Was heel leuk heel veel mensen stonden echt met hun oren te klapperen toen ik zei dat het Havanna was
Ook een paar heeeeeel leuke hondjes ter adoptie gezien......mams al een lief whatsappje gestuurd en die ging bijna overstag
Ga maar wel eens rondsnuffelen voor cursus nu, wordt zo langzamerhand toch eens tijd en ik ben te weekhartig met haar denk ik om echt streng te zijn. Kom er evengoed wel, maar een beetje begeleiding is denk ik niet onverstandig. In je hart blijft het altijd dat zielige Spaanse asielhondje en das niet de beste basis voor correcties
als ik het geld had en niet zelf eerst een heel stel nog kwijt wilde 
alleen heel even pakte hij mn arm en precies een klein velletje... auw! maar dat heeft ie ook gelijk op zn bord gehad, dus daarna liep ie als een engeltje mee

Hele verbetering vergeleken afgelopen donderdag toen we 2 rondje bokkend door de bak gingen en mijn baas toch even voor het keuken raam ging staan om te kijken of ik wel bleef zitten. Zij vrouw had helemaal zweethandjes en iedereen op stal wist het de volgende dag dat Yack van rodeo houdt

Doen dat al echt heel lang
Darmoor kon zelfs in galop naast de fiets. Nooit wat gebeurd. Ervaring zegt ook dat ze niet zo snel op je fiets springen. Iig de wat fijngevoeligere paarden niet
Ik zou ook niet met een reus van 1.70m gaan fietsen denk ik
(maar denk überhaupt niet dat ik daar snel mee thuis kom
)
myrnaV schreef:Ik maar denken hoe kan dat nou afgelopen dagen heeft niemand wat gezegt? Was ik even vergeten een stipje te zetten in het nieuwe topic
Is altijd even schrikken Jessica als ze het versnellings knopje hebben gevonden terwijl de rem nog niet optimaal werkt.
Wilde toch even delen dat ik zo trots ben op mijn paard!(altijd maar vandaag en een beetje extra). Ik longeerde hem meestal een paar minuten voordat ik erop ga. Hij is altijd erg vrolijk en maakt vaak vreugden sprongen en dan moet hij echt meteen aan het werk anders lig ik eraf. Dus longeer ik hem van te voren zodat hij warm is, ik hoef dan maar een paar passen te stappen en ga meteen werken. Vandaag 5 minuten aan de hand gestapt, instructrice in de bak gezet met longeerzweep en op gestapt.... en toen geen bokje geen hupsje niks niet!Hele verbetering vergeleken afgelopen donderdag toen we 2 rondje bokkend door de bak gingen en mijn baas toch even voor het keuken raam ging staan om te kijken of ik wel bleef zitten. Zij vrouw had helemaal zweethandjes en iedereen op stal wist het de volgende dag dat Yack van rodeo houdt
![]()
Heb begin dit jaar ook een paar keer gereden zonder eerst te longeren maar hij wil zo graag en ik wil zo graag eerst stappen...(vind dat je altijd minsten 5 minuten moet warm stappen).