Maar idd, heb soms het idee dat helemaal mannen al rechtsomkeert maken als je zegt dat je een paard hebt

Of ik ben gewoon een te groot kreng, niet knap genoeg etc

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sieltjuh schreef:Hoezo, arabieren duur?
http://www.bokt.nl/markt/ad/77364/diver ... volbloeden
Deze staan toch al een tijdje te koop? Volgens mij al vaker advertenties van gezien.
MirandaFuego schreef:Nou, mijn shetje kost echt bijna niks in onderhoud, ze doen samen met de wormenkuur, hij eet praktisch niks en houdt mijn paard in beweging!
Alleen hoefsmid en evt. dierenartskosten maar die heb ik vrij weinig (even afkloppen)
myrnaV schreef:Ik maar denken hoe kan dat nou afgelopen dagen heeft niemand wat gezegt? Was ik even vergeten een stipje te zetten in het nieuwe topic
Is altijd even schrikken Jessica als ze het versnellings knopje hebben gevonden terwijl de rem nog niet optimaal werkt.
Wilde toch even delen dat ik zo trots ben op mijn paard!(altijd maar vandaag en een beetje extra). Ik longeerde hem meestal een paar minuten voordat ik erop ga. Hij is altijd erg vrolijk en maakt vaak vreugden sprongen en dan moet hij echt meteen aan het werk anders lig ik eraf. Dus longeer ik hem van te voren zodat hij warm is, ik hoef dan maar een paar passen te stappen en ga meteen werken. Vandaag 5 minuten aan de hand gestapt, instructrice in de bak gezet met longeerzweep en op gestapt.... en toen geen bokje geen hupsje niks niet!Hele verbetering vergeleken afgelopen donderdag toen we 2 rondje bokkend door de bak gingen en mijn baas toch even voor het keuken raam ging staan om te kijken of ik wel bleef zitten. Zij vrouw had helemaal zweethandjes en iedereen op stal wist het de volgende dag dat Yack van rodeo houdt
![]()
Heb begin dit jaar ook een paar keer gereden zonder eerst te longeren maar hij wil zo graag en ik wil zo graag eerst stappen...(vind dat je altijd minsten 5 minuten moet warm stappen).