Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
saskia1989 schreef:fijn dat je het ook op een aardige manier kan zeggen;) en bedankt voor de tip. er zit misschien wel iets in dat ik hem langer moet laten, maar dit is alleen in me proef. Je had m op de keuring door de baan moeten zien gaan! goed in elkaar en voorwaarts dat ie was! maar zodra er spanning bij komt gaat t gewoon niet meer. ik snap alleen niet waarom je nou zo'n opmerking moet maken over achterste voren op je paard les krijgen van de koningin? waar slaat dat op????
saskia1989 schreef:nou dat heb ik nou precies hetzelfde! als ie loopt....loopt ie de sterren van de hemel! en dan is ie zo lekker los en aan het been! dan voel ik me nog beter dan anky hahahaha!!
en als ik hem op het land zie gaan! nou dan denk ik het komt allemaal wel goed! want er is geen 1 kwpner die zich zo uitslooft als mijn Omar aka Pamflet:D
saskia1989 schreef:ohh haha sorry! heb je niet een foto? en is die van jou niet ook aardig aan de maat voor een arabier? omar is, pamflet:P, 1,58.