Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Suus___ schreef:Tuurlijk zorg t niet voor een wp als je de manen afknipt.. Maar een strakke hengstenvlecht gaat bij de mijn niet..
Ze zijn bij kalim momenteel gewoon lang omdat ik niet start maar als ik weer ga starten gaan ze er gewoon weer af

Als je dat even oefent kan je hele mooie nette knotten maken. 

ik snap best waarom je het topic begonnen bent. ik twijfelde ook heel erg! maar ik zal je zeggen ik ben zo blij dat ik ze geknipt heb! ik heb helaas nog geen foto voor je maar die zet ik er nog wel op. het lijkt wel of Pamflet er zelf ook heel blij mee is! haha! het staat hem super stoer. hij heeft echt heeeeele dikke manen en als ik ze nou ooit nog weer lang wil worden ze waarschijnlijk alleen maar nog mooier en dikker! omdat al die dooie punten eraf zijn. maar meid het is jou keus en als jij het wel of niet wilt doen is aan jou. laat je niet beinvloeden door anderen!
het zijn vooral renarabiertjes dus voor op de renbaan worden de manen ook vaak kort gehouden omdat het sportiever is en zodat de teugels niet verward raken. Dus hier enkele foto's van verschillende arabiertjes met korte coupe en een paar die eerst lang waren en dan kort werden gezet 

)
)
.
.