Gisteren de laatste les gehad met ons hengstje, en dat ging super! Ik heb dus zin in morgehhhh, eens kijken of we een keer de gold medal kunnen meenemen, en ook al nemen we die niet mee. Ik blijf apetrots op ons kleine ventje, ik hoop alleen wel dat hij zn voetjes aan de vloer houdt !
Hihi hier niet! Ze staan lekker in de paddock met een dekentje op, zometeen gaan we weer wassen, dan gaan de dekens weer op. Maar wij doen in principe niet echt iets speciaals ter voorbereiding, we houden ze niet in de hokken of wat dan ook. Wij gaan lekker voor ´lol met je knol´
Haha Jet heb ik gisteren gewassen en vandaag lekker geborsteld, was nog gelukkig schoon.. Vanavond staan ze lekker met dekentje op in de rijbak, in de stal gaat ze sneller in poep liggen haha! We zijn er klaar voor
Ik zou ze ook een dag van te voren gewassen hebben en met zomerdekentje gewoon in de bak laten lopen of de plaats hebben ze de ruimte maar ach nu heb ik die zorg niet haha, met heel andere dingen bezig geweest vandaag.
En zijn jullie al gespannen nou succes iedereen die z'n paardje meeneemt, tot morgen
Zo wij hebben Charelle lekker verwend vandaag! Ze voelt zich fris en fruitig en ruikt heerlijk. Ik heb inmiddels al mijn spullen bij elkaar (tenminste dat hoop ik). Ga zo in mijn bedje relaxen en morgen vroeg uit de veren, alleen bij mij nog geen zenuwen te ontdekken haha @Elmars_Floor
Tot morgen allemaal... Zet allemaal je beste beentje voor en wat de uitslag ook mag wezen... heb lol met je knol en geniet van de dag. Het weer hebben we mee dat is 1 pluspuntje alvast en ons groepje is erg luid en herkenbaar dus stoor je er maar niet aan
FuegoJoy
Geplaatst: 17-04-11 04:55
Wakker
Bakje koffie , onder de douche en de stallen in ..