Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 10:29

[quote="Horse_Art"]@ Berwicowa:

Zag de foto's van jou arabiertje! Wauwie, zij heeft echt veel vliegjes!
Dacht dat Carita er al vol mee zat.. haha ;) Gezellig dat je ook ga bakrandhangen,
bij de WRAN wedstrijd?

En die vliegjes worden na iedere winter meer. Het is altijd een verassing als ze uit haar wintervacht komt

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:15

Laatst bijgewerkt door Leo op 22-04-10 20:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Maximaal 2 foto's

Krista

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 19:54

Hij is echt tof Clau!

Berwicowa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 20:22

Inderdaad een hele mooie arabier en hij oogt echt reusachtig :wow:

melissa_b

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 22:22

Heee Sumo! Volgens mij heb ik die een keer bij mij op stal gezien toen Lieneke erop reed, kan dat?

Michelle_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 22:55

Ook nog een foto van Jetje, nu bijna 3 jaar oud, ga haar inrijden op haar 4de maar bereidt haar nu al lekker voor. Ook wil ik met haar western gaan rijden:

Afbeelding

Afbeelding

claudiaM33

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-10 23:00

melissa_b schreef:
Heee Sumo! Volgens mij heb ik die een keer bij mij op stal gezien toen Lieneke erop reed, kan dat?

Klopt!!! Lieneke heeft hem voor mij ingereden en rijdt hem nu nog steeds. We waren toen met hem op les bij Jan, omdat Lieneke altijd bij Jan lest. Hij deed het overigens super daar!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 12:26

Joehoe, gister DRHA wedstrijd gehad te Oirschot met mijn Araklier. Alles was ook live te volgen via Livestream. In mijn reining rubriek waren 49 starts en werden we daar toch mooi 13e tussen al dat dikbil geweld!! *\o/* Met een score waar ik super trots op ben t.w. 67 punten. En dat bij een NRHA judge!! Hier zat zelfs nog een slordigheidsfoutje tussen van een overspin wat me 1/2 penalty kostte. De nummer 1 had een score van 71, dus de scores zaten heeel dicht op elkaar en veel met dezelfde score.
Was al tevreden over Nirvana tijdens de runs te Veldhoven, maar ja....je weet het niet hè. (daar was ik 6e vd 25 bij de beginners en iets van 8e vd 20 bij de amateurs)

Maar te Oirschot: Geen wiebelpaard op X, tevreden over de lange glijpartij stops, goeie changementen op x! En een vlotte achterwaarts!! :):) +:)+ jaja regelmatig lessen doet wonderen! :D

Goh zeg wat was ik tevreden over de run. Toen moest ik de punten nog horen.
Arabian Powerrrrrr!

En als June nou eens opschiet met haar veulen baren, kan die ook gauw weer mee! Das toch nie normaal nie, nog 10 dagen en ze is 12 maanden!

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 18:45

Heeee, gefeliciteerd!!!! Wat een superbier!! *\o/* Heb je foto's van al dat reininggeweld?!!

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-10 20:00

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-10 20:16

Oeh, gave plaatjes! <3

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:29

Ik meld me hier ook.
Heb wel geen volle arab maar een 3/4 hij is van Condor ox en staat bij NRPS ingeschreven ;)
Hij heeft inmiddels in training gestaan bij Walter Bouwmeester en heeft nu de basis reining wat hij erg goed oppakt :D
In Juli gaat hij waarschijnlijk nog een maand in training, en daarna wil ik lekker beginnen bij de DAWRA :D

_Evelyn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 10:36

ik rij zelf western met mijn quarter, maar als ik al die plaatjes zie met de arabieren: WAW!
(k had ze onderschat dus)

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:43

racinggirl schreef:
Ik meld me hier ook.
Heb wel geen volle arab maar een 3/4 hij is van Condor ox en staat bij NRPS ingeschreven ;)
Hij heeft inmiddels in training gestaan bij Walter Bouwmeester en heeft nu de basis reining wat hij erg goed oppakt :D
In Juli gaat hij waarschijnlijk nog een maand in training, en daarna wil ik lekker beginnen bij de DAWRA :D

hey wat leuk zeg!!! Gaaf dat je hem ook in training zet! Super leerzaam. De Arabieren club kan nog wel wat extra reiners gebruiken!! Dus mag ik je alvast welkom heten?? haha.
De Dawra heeft vaak wedstrijden en clinics te Huis ter Heide bij White socks Stables en daar hebben ze een goede reining bodem.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 11:56

CounTree schreef:
racinggirl schreef:
Ik meld me hier ook.

hey wat leuk zeg!!! Gaaf dat je hem ook in training zet! Super leerzaam. De Arabieren club kan nog wel wat extra reiners gebruiken!! Dus mag ik je alvast welkom heten?? haha.
De Dawra heeft vaak wedstrijden en clinics te Huis ter Heide bij White socks Stables en daar hebben ze een goede reining bodem.

Ja leuk, heb er echt zin in :D
Spinns en stops zitter er wel op maar nog geen snelle draaier maarja dat boeit me niet komt vanzelf :o
Zie dat jij ook redelijk bij ons in de buurt zit :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 19:05

Dan ben je al een heel eind toch?!! En dat ie in training is geweest (en wellicht weer) bij Walter zegt denk ik al genoeg qua goede basis en opbouw. Serieus met reining bezig, dat moet goed komen! +:)+

Zit ik bij jullie in de buurt?? Waar ligt dat dan "overal en nergens?" :+ :D

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:58

CounTree schreef:
Dan ben je al een heel eind toch?!! En dat ie in training is geweest (en wellicht weer) bij Walter zegt denk ik al genoeg qua goede basis en opbouw. Serieus met reining bezig, dat moet goed komen! +:)+

Zit ik bij jullie in de buurt?? Waar ligt dat dan "overal en nergens?" :+ :D

Vlaardingen, dus dat is niet ver, ik ging vaak mee naar springconcoursen in Simonshaven ;)

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 23:54

De Arabische Volbloed is nóg mooier in Westernstyle dan Engels :j maar dat is eigenlijk bij 99% van de paarden/rassen zo..

Hieronder mijn allesje:

Afbeelding

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 11:08

@ racinggirl, oh haha dat is in dezelfde straat cq dijk als waar ik woon! Ik ga daar vaak heen om te trainen. Alleen stops trainen gaat daar niet meer in de binnenbak. Paar jaar geleden hebben ze daar een andere bodem ingelegd speciaal voor die springruiters! Beetje jammer, maar ja ben al blij dat ik er mag komen trainen.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:34

CounTree schreef:
@ racinggirl, oh haha dat is in dezelfde straat cq dijk als waar ik woon! Ik ga daar vaak heen om te trainen. Alleen stops trainen gaat daar niet meer in de binnenbak. Paar jaar geleden hebben ze daar een andere bodem ingelegd speciaal voor die springruiters! Beetje jammer, maar ja ben al blij dat ik er mag komen trainen.

ooh grappig, ja der is idd een andere bodem gekomen, thuis kan ik ook alleen maar in de buitenbaan stops en spinns oefenen in alle andere banen ligt ook een ander bodem :o

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-10 21:54

@racinggirl. De binnenbodem ligt nu in de buitenbakken....Als het ff paar dagen droog weer is geweest is dat ook goed te doen om te stoppen en te spinnen.

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:10

Ff een ego berichtje hier over me super powny, wij zijn kei hard aan het trainen om nog dit jaar op shows te verschijnen. Maar hij loopt zo lekker <3
Zijn spinns worden steeds beter het kwartje gaat nu goed vallen <3 <3 <3

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:19

racinggirl.. Dat is wel een foto waard om hier te plaatsen ;) , toch?

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 10:47

melissa_b schreef:
racinggirl.. Dat is wel een foto waard om hier te plaatsen ;) , toch?

Ja zal binnekort ff wat trainingsfoto's van de reining plaatsen :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-10 21:27

Leuk racinggirl, ben benieuwd! :D
Hier nog 1 die de reiningtraining opgestart heeft!
Tie wil zo graag stoppen dat we (mijn trainster en ik) het zonde vinden om er niks mee te doen (was ook mijn intentie om te gaan reinen maar op de 1 of andere manier dacht ik dat t toch niet haalbaar zou zijn met een arab dus heb me het afgelopen jaar meer gericht op pleasure en HMS)
Waar we eerst behoorlijk wat galopproblemen hadden gaat ook dit steeds beter. We zijn nu bezig met basic spinoefeningen, moeilijk maar leuk! We hebben geen haast en alles op zn tijd...