Zag de foto's van jou arabiertje! Wauwie, zij heeft echt veel vliegjes!
Dacht dat Carita er al vol mee zat.. haha

bij de WRAN wedstrijd?
En die vliegjes worden na iedere winter meer. Het is altijd een verassing als ze uit haar wintervacht komt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
racinggirl schreef:Ik meld me hier ook.
Heb wel geen volle arab maar een 3/4 hij is van Condor ox en staat bij NRPS ingeschreven![]()
Hij heeft inmiddels in training gestaan bij Walter Bouwmeester en heeft nu de basis reining wat hij erg goed oppakt![]()
In Juli gaat hij waarschijnlijk nog een maand in training, en daarna wil ik lekker beginnen bij de DAWRA
CounTree schreef:racinggirl schreef:Ik meld me hier ook.
Heb wel geen volle arab maar een 3/4 hij is van Condor ox en staat bij NRPS ingeschreven![]()
Hij heeft inmiddels in training gestaan bij Walter Bouwmeester en heeft nu de basis reining wat hij erg goed oppakt![]()
In Juli gaat hij waarschijnlijk nog een maand in training, en daarna wil ik lekker beginnen bij de DAWRA
hey wat leuk zeg!!! Gaaf dat je hem ook in training zet! Super leerzaam. De Arabieren club kan nog wel wat extra reiners gebruiken!! Dus mag ik je alvast welkom heten?? haha.
De Dawra heeft vaak wedstrijden en clinics te Huis ter Heide bij White socks Stables en daar hebben ze een goede reining bodem.
CounTree schreef:Dan ben je al een heel eind toch?!! En dat ie in training is geweest (en wellicht weer) bij Walter zegt denk ik al genoeg qua goede basis en opbouw. Serieus met reining bezig, dat moet goed komen!![]()
Zit ik bij jullie in de buurt?? Waar ligt dat dan "overal en nergens?"![]()
CounTree schreef:@ racinggirl, oh haha dat is in dezelfde straat cq dijk als waar ik woon! Ik ga daar vaak heen om te trainen. Alleen stops trainen gaat daar niet meer in de binnenbak. Paar jaar geleden hebben ze daar een andere bodem ingelegd speciaal voor die springruiters! Beetje jammer, maar ja ben al blij dat ik er mag komen trainen.