Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zahlina schreef:Hallo allemaal.
Kom ook weer even om het hoekje heen zetten.
Ben helemaal blij, volgende week een weekend richting Engeland om bij een nieuwe merrie te gaan kijken en gelijk een leuke hengst te vinden zodat ze misschien wel drachtig naar Nederland komt.
Ik zou dit jaar helemaal niet op vakantie maar vind dit wel een erg leuk uitje.
mag je zeker wel blij op wezen
) In Engeland staan hier en daar zeker leuke paarden
ShamalArabs schreef:maar wat variatie in de mannen konden we wel gebruiken dachten we
Zahlina schreef:Al zeg ik het zelf maar ik vind goede paarden vinden in Engeland een stuk gemakkelijker dan hier in Nederland.:
Citaat:Wij hebben nog een afspraak bij Halsdon staan om Lothar te gaan bekijken
CtjeLief schreef:Citaat:Wij hebben nog een afspraak bij Halsdon staan om Lothar te gaan bekijken
Geef je pearlie mae een knuffel van me?? was ZO waanzinnig om met die allermooiste merrie te mogen werken..![]()

verschrikkelijk noodweer/stortregens bij Nijmegen ! 
En hij is ook schimmel, dus nu hebben we 2 schimmelmannen om de dames te vergezellen... Morgen maar eens foto's en filmpje maken enz. 

lekker showen, was echt heel mooi om te zien.
ik heb nu alleen foto's met mestvlekken, dus die hou ik maar lekker prive
overigens "vergat" hij een vrij belangrijk onderdeel daarbij nog "uit te schuiven") Vandaag heeft hij dus met de oudste op het land gestaan, die laat zich niet op de kop zitten door een broekkie
Hoe langer de dag duurde, hoe minder hij zich nog wat aantrok van de dames in het naastgelegen land, zelfs wanneer het veullie het land door crosste reageerde hij niet meer... Ofwel, hij begint te wennen
Thirsa_ schreef:Wat leuk, heb je de foto's al?

Jalenka_Kiya schreef:Leuke foto's! Ik zie dat jouw paard ook vitiligo heeft, nog geen last met verbranden in de zomer?
knalrood, er kwam wondvocht uit (een soort vloeibaar gelig spul, soort water geen pus) en er zaten korsten en barstjes in..
(zonnebrand 2 daagjes aan iemand uitgeleend..)