Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
missfcdb schreef:Woogy schreef:ziet er goed uit weeris z'n baby er al??
Hij word als maar mooier![]()
Die is er alEen mooi sterk, brutaal, showy hengstenveulen
Natas, weet ik nog niet hoezo?
foto's van zijn zoon zal je aan de eigenaren moeten vragen, je weet de weg neem ik aan
Woogy schreef:ziet er goed uit weeris z'n baby er al??
missfcdb schreef:sherif schreef:Justin zal vlg jaar weer geshowd worden in Nederland (althans dat is de planning), dit jaar blijft hij lekker thuis.
Ow mooi, Train je hem als dykkie zelf of laat je het doen![]()
![]()
Heerlijk als je mannen aan huis hebt en er volop van kun genieten
Woogy schreef:Arie is sport type arabier met een Franse moeder is het niet raar dat hij een stuk zwaarder is dan een gemiddeld genomen dier.
Haar vraag kwam een beetje raar op mij over, misschien door slaap tekort dus zal even anders reageren ook.
Zijn vader is SE hengst VH Cadaar(Bouznika x Salah III) en zijn moeder is Ba'kara(Barour de Cardonne x Gaza IBN Tazratt).
Een mega dish heeft hij niet maar zeker wel iets, en die korte spekkennek heeft hij ben ik bang toch van z'n moeder meegekregen. Het is dus 100% AV met vrij aparte lijnen
Jessica, loop je Mo niet overal te spammen johNee gekheid, je hebt alle recht om de meest trotse mama ooit te zijn. Mo was zo zoet en zo knap!
set_elkol schreef:het glimt wel hard dan zonder spul, wou dat mijn merrie die eigenschap hadof dat kan natuurlijk komen door wassen.