[HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische Sprookjespaard, deel IV

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 18:38

Haha ja. Barebackpad was nu wel handig geweest.

__Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 18:50

Zo leuk Kat <3 Ik heb dat ook altijd gedaan met een shetlander, en hard dat we gingen op het strand 8-)

Dayem had z'n dag niet zo. Beetje stijf rechtsachter en sloom :(:)

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 18:50

@jessica top dat je weer lekker aan het rijden bent en zelfs al weer in galop geweest super! Wat een onwijs leuke baby mo is er toch geboren.
@Yildiz spelen met de bal tja hier doen ze het ook weinig Asal vind het eng en wanneer ze moed krijgt vind ze er al niets meer aan, de minis willen er nog wel eens achteraan gaan maar idd vooral het jonge spul of de hengten
@Jessica2 haha welkom
@shanna :~ :~ :~ :~ :~ ach ja je weet wel hoe ik over shief denk whaha
@kelly wat fijn dat je mooi buitenritjes kunt maken
@kat nogal logish toch, het is niet niks
@katja ff de laatste loodjes nog en voor je het weet is nr 3 erbij gekomen, Op de foto's ziet het wandelen er best rustig uit := blue <3
@sharon sogno heeft zeker al een mooi velletje, prachtig koppie ook

Hier fijn op de bank geploft. Paardjes lekker allemaal naar buiten gehad. Spullen van de show opgeruimd, wasjes aanstaan ik doe niet meer. Morgen weer fijn Assie rijden heerlijk. Dinsdag kunnen we ons springzadel ophalen het springen ging zo top krijg er weer helemaal schik van. Het was erg laag hoor maar moet toch op die manier het vertrouwen weer krijgen en het geeft niet wand Asal is helemaal groen in het springen. Woensdag gaan we parcoursje in en als het goed ging wou ze wel een stukje filmen. Heb er nu al zin in :+ en dat nadat ik vorige week er zo tegenop zag whahah

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 19:04

Haha Joyxe het wandelen was ook rustig maar mijn moeder vond het eng 'tussen 400 kilo en auto's op de weg'

Lekker uitrusten nu hoor!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 19:09

@katja ja en als je er dan geen ervaring mee hebt...ik snap je. Ik ga ook ff lekker niksen, heb deze week extra vakantie genomen omdat ik ook overga naar een nieuwe stage, ff niks heerlijk

Annikab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 19:39

Poeh wat gaan jullie weer hard, ik lees wel trouw mee op m'n telefoon, maar reageren gaat stuk fijner op de computer.

Ja, Ilona, ik ben ook helemaal weg van Euforio's mooie grote ogen <3
En hij gaat al makkelijker de wei op, Miranda!

Leuke foto's van Mish! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad, meiden!

Gave Sharika!

Haha gekke Dayem!

Gefeliciteerd met de dracht van Vanille, Maaike! En sterkte met de rest :(:)

Klinkt heel herkenbaar, dat rillerige, Letizia!

Blijft lastig, Kelly, waar je nou goed aan doet... Maar jij kent haar het beste!

Sterkte, Adawi :(:)

Knappe Zaartje naar de smid geweest! Die kruloortjes zijn zo cute he!

Vervelend met de hoefzweer, Ilona, sterkte ermee! Vind jouw merrie wel errug knap hoor!

Leuke oude foto's, Kat!

Silver ziet er knap uit met zijn nieuwe zadel!

Fijn dat het rijden in het manegelesje goed ging, Nicky!

Super lekker ga je met Nour, Yildiz, lekker de bossen in, ben jaloers!

Leuke foto's van Jim!

Ely werd pas beleerd toen ze ruim 4.5 was :D Kleine gup was er eerder echt niet aan toe!

Welkom, Bimmetje!

Leuke foto's Kelly, ziet eruit als een fijn buitenritje!

Binnenkort ook maar eens met een bal aan de gang met mijn kleintjes. Doortje had van de week een halstertouw gevonden en rende daarmee in haar mond de paddock rond :D

Leuke foto's met Sharika, Jessica! Snap dat je trots bent!

Set 220 dagen drachtig *\o/*

Knappe Shief!

Fijn dat het goed ging op show, Joyce!

Jullie gaan goed, Jessica, lekker trots zijn op jezelf en Mo!

Hier gebeurt niet zo heel veel haha. Ely en Euforio staan lekker op de wei, Dos en Doortje helaas nog niet, die mogen donderdag als het goed is.
Gisteren met vriendlief koffie gaan drinken bij het strand en even gebrainstormt over de paarden (welke houden, welke wegdoen). Nog best lastig, maar als alles helemaal gaat lukken, denk ik dat we eruit zijn.

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 19:50

Yildiz, ik woon nu in Ridderkerk.. Leuk, die kant wil ik nog wel een keer op met Silver.
Miran, 2,5 uur met pauzes hoor en ik heb er zeker 6 km naast gelopen. Heen 3,5 naar een vriendin, toen opgestapt en terug vanuit het park merkte ik dat hij moe werd dus toen ook nog 2,5 km naast hem gelopen. We wandelen altijd al veel en ik let goed op wat hij wel en niet kan..
Vandaag was hij vrolijk en hebben we lekker getut dus dan weet ik dat ik het goed heb gedaan :j..
Je zadel gaat inderdaad al een tijdje mee zeg haha! Hoe heb je het zadel terug gekregen?
Jes, wat fijn dat het zo goed gaat en een galopje ook al kan.. Dat wordt binnenkort starten en zijn sportpredikaat maar eens halen :D
Kat, dat is wel een heeeeel verschil zeg!!!! Wat stoer van je mama! Had ik vorige week nou geweten dat je deze week weer kwam had je die van mij wel ff mee kunnen nemen om te testen...
Nicky, arm peerd! Morgen vast weer beter..
Joyce, je hebt groot gelijk, lekker relaxen nu.. Leuk dat je springen steeds leuker vindt.

Vorig jaar een zebra vliegenmasker voor Silver gekocht, maar die was hij steeds kwijt.. Nu dus een nieuwe gekocht en vanmiddag even geprobeerd.. Nu ik snap nu wel hoe hij die dingen steeds af krijgt :o :+ :
Afbeelding

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 19:51

Hahah die laatste foto, geweldig!!

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:01

@Ilona toch lastig soms keuzes maken maja je kunt nou eensmaal niet alles aanhouden (al zou je dat soms het liefste willen)
@smart whahahahah en zie dat onshuldige koppie. ik was het niet hoor vrouwtje
@joyce Hoe is het met Yus, is ze drachtig gescand?

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 20:54

Betrapt...denkt Silver _O-

Annika geen makkelijke keuze denk :D
Genieten kan ik ook altijd van Mo als ie los of in de wei staat :))

Ja Baukje even kijken wanneer de laatste wedstrijd is of rij rubriek.
Doelstelling is om over een aantal weken eens buiten af te rijden en vanuit daar kijken om een competitie mee te pakken :o

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:07

Haha ondeugend koppie van Silver! Ja jammer van de bbp maar tis niet anders :D

Lastige keuze Annika welk ponybeest mag blijven, succes!

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:22

Baukje, Ilona, Nicky, Bimmetje, Yildiz, Miran, Kat, Joyce, Annika.. Thanks dames! (geen namen noemen werd zo onpersoonlijk :+ ) Doet me goed om van 'kenners' een bevestiging te krijgen dat ze er goed uit ziet! Moet zeggen dat ik Shief echt heel erg in de gaten hou en ook echt kan twijfelen over bepaalde dingen, juist omdat de oude eigenaren altijd super voor haar hebben gezorgd.. Dan wil je dat nu ook doen. Maar zo'n eerste eigen paard is toch echt een grote test, brengt ook zeker onzekerheden met zich mee. Dus echt heel lief om dat van jullie te horen! :o

Gefeliciteerd Katjen!! Ben benieuwd naar foto's!

Ilona wat lastig zeg van der hoeven :(:) Hopelijk knapt ze snel op en kan ze weer wedstrijden rijden! Die westernoutfit staat haar zooo gaaf!

Bimmetje (sorry ben over je naam heen gelezen denk ik) wat een knappe AV heb je!! En welkom :D

Oeh spannend Kat we kunnen al gaan aftellen *\o/*

Joyce wat goed, en super ervaring voor je mini! En wat gaaf dat je met Asal gaat springen! Tof :D Das voor ons nog een doel haha, Shief moet eerst maar ff sterker worden met vrijspringen :j

Miran, Shief krijgt 's morgens een lading hooi, en 's avonds. Verder krijgt ze een bodempje (ong 1/8 ofzo?) bix met muesli gemengd, 's morgens en 's avonds. En verder staat ze de hele dag op de wei en 's avonds op stal :). Van de week mogen ze weer de zomerwei op! Grasjessss.. Dus nu maar haar shape goed in de gaten houden haha!

Haha Jes blijven slapen? :P Daar? Of bedoel je Shief? :')
Maar ja denk dat ik me ga inschrijven! Lijkt me zon leuke ervaring, en we zijn al zo trots dat 't toch niet fout kan gaan! We zijn al zo ver met haar gekomen dat alles wat we nog bereiken alleen maar leuk is :j

Wow Kat wat een verschil al! En wat een leuke wandelfoto's :D

Ohh Baukje ik vind Silver zo mooi! Haha enn die foto... BETRAPT!! En jij maar denken dat dat masker gewoon niet goed werkt.. :')

Ja Annika lastige keuze lijkt me dat zeg! Maar vind 't nogmaals echt super dat je Dos een goed tehuis hebt geboden en dat ze zo super opgeknapt is! Jij had ook niet kunnen weten dat je er een veulie bij zou krijgen :D

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:34

Jij daar blijven slapen Shanna :D
Ik heb vorig jaar ook in de trailer geslapen.
_O-

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:37

geweldige foto met dat vliegenmasker _O-

Ik had afgelopen vrijdag op de sportschool een lijntje uitgegooid over een zomerbaantje daar, en ze zoeken op dit moment al iemand voor part-time. Net een mail de deur uit gedaan :D
Lijkt me erg leuk daar achter de balie/bar te werken. Het is lekker dichtbij, leuk team (ken de helft vanuit de zaal) werktijden zijn flexibel (sportschool is open van 7.00 tot 22.45) en dan mag ik gratis sporten :Y)

En ik heb vandaag toch ZO fijn gereden met Noah! Gisteren was een klein beetje een drama, vandaag een verademing :+ Lekker lang en laag gereden, en hij was zo lekker los in zijn lijf! Heerlijk door de buitenbak gereden, allemaal achtjes gemaakt om zijn balans in het van hand veranderen te verbeteren, ging top +:)+

Ben soms zo makkelijk blij te krijgen door die gekke pony :+:

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:38

Handig Tam gratis sporten en ook nog werk :)) zou leuk zijn!

Fijn van Noah, hij is ook zo'n knappe sportarabier! Fijn he om door de paarden opgevrolijkt te worden :+:

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:42

Haha Jes ik woon om de hoek :D Nja, dorpje verderop :') Shief mag wel met Mo samen slapen :j

Zaterdag is er een BBQ las ik? Das wel gezellig :j Denk dat we Shief die zaterdag al die kant op brengen en dan een box huren. Toch makkelijker dan om zondagochtend nog die kant op te moeten.. (zonder trailer)

Tam heeeerlijk zeg! Vind Noa echt een coole arab! Hij doet me denken aan Pers, ook gewoon zon goedzak en heerlijk veelzijdig! Enne, vriendin van mij werkte ook heel wat jaren in de sportschool, beviel haar enorm :j Hoop dat je wordt aangenomen!

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:46

Shanna_ schreef:
Haha Jes ik woon om de hoek :D Nja, dorpje verderop :') Shief mag wel met Mo samen slapen :j

Zaterdag is er een BBQ las ik? Das wel gezellig :j Denk dat we Shief die zaterdag al die kant op brengen en dan een box huren. Toch makkelijker dan om zondagochtend nog die kant op te moeten.. (zonder trailer)

Tam heeeerlijk zeg! Vind Noa echt een coole arab! Hij doet me denken aan Pers, ook gewoon zon goedzak en heerlijk veelzijdig! Enne, vriendin van mij werkte ook heel wat jaren in de sportschool, beviel haar enorm :j Hoop dat je wordt aangenomen!

_O- Scheelt wel stal kosten Shief bij Mo :D :)*

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:50

*ff uit het hoofd*

Annika, altijd moeilijk er één weg moeten doen. Ben benieuwd naar jullie beslissing :)
Misschien overheen gelezen hoor, maar heb je nou nog wat gehoord van DNA test van Doortje?

Lol Baukje, droge foto :)) Maar handig is anders!

Shan, Shief ziet er echt superdepuper uit zeg!

Kat, wat een verschil in dr tietje! Kan je goed zien idd!
En je hebt je lengte van je moeder zie ik :)) Wel stoer dat ze toch met de paarden durfde te wandelen hoor :j

Kijk Tam, dat zou mooi zijn als je daar kon werken :j Spannend!

Ilona, wat vervelend dat Asi telkens last heeft zeg :\ Hoop voor jullie dat het deze keer meevalt!

:wave: allemaal! Siel leeft ook nog :j

Shanna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:50

:D

Welke rubrieken wil jij mee gaan doen? :)

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:51

jaa knappe sportNoo, en sportTam :Y) Nee maar ben echt zo blij met dat beest, zelfs na bijna 10 jaar :)) Kan hem soms (zoals gisteren) wel achter het behang plakken hoor, maar vaak is hij de dag er na weer zo poeslief dat ik het gedraak van de dag ervoor alweer vergeet :')

Jes je verkoopt je praatje wel erg makkelijk zo he _O- Shieffie met Mo samen, zou vast wel leuk veulie worden... :)*

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 21:53

maar kost je wel dekgeld _O-

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-14 22:31

:o :D :D

Haha ja help jessi aan n merrie :9
Als Mo dekt ;)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 12:40

Haha Shanna, dan krijgt Shief meer dan Fuego. Ik denk toch dat Fuego stiekem bier drinkt. :P
Idd, als ze straks weer gras krijgen.... :')

Tam, das handig bij de sportschool!
En er komen ook leuke mannen! :))
Noah doet weer extra zijn best als vrouwtje boos is geworden. ~~}>

Lekker dat je even kunt bijkomen Joyce!
Lijkt me best druk met de kleintjes op pad!

Echt al een heel verschil Katja, haar borsten zitten nu onder haar oksels. :P
Het kan altijd erger, met mijn moeder zou ik nooit gaan lopen, die is al in paniek als er één gaapt.
Marijn gaat wel soms mee met Zos, hij wordt wel eens meegesleurd door dat lieve kleine poownytje. :Y)

Baukje, je merkt het vast wel wat kan met Silver. :j
Betrapt met het masker! Zo zou het hier ook gaan.. :')
Mijn zadel wordt morgen gebracht en dan gaan we passen en evt. aanpassen.

Fijn dat je nog leeft Siel, gelukkig! :D

Er worden weer sexdates gepland... <<)

Wij hebben een zielig katje, Romeo heeft gisteravond zijn pootje gebroken. :(:)
Dus zaten wij middernacht bij de dierenarts.
Hij is gespalkt en gelijk gecastreerd, morgen mag hij weer naar huis.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:26

@miranda je bent best kapot als je teug komt maar het is erg gezellig. Zielig voor je kat, lekker verwennen dan maar

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:38

Aaah Miran, wat sneu! Wat heeft ie gedaan dan?
Gelukkig hebben katten vaak wel een groot herstellend vermogen, maar het is zonde :(:)