Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik heb dat ook altijd gedaan met een shetlander, en hard dat we gingen op het strand 
ach ja je weet wel hoe ik over shief denk whaha
blue
en dat nadat ik vorige week er zo tegenop zag whahah
Kleine gup was er eerder echt niet aan toe!
.. 
:

) Doet me goed om van 'kenners' een bevestiging te krijgen dat ze er goed uit ziet! Moet zeggen dat ik Shief echt heel erg in de gaten hou en ook echt kan twijfelen over bepaalde dingen, juist omdat de oude eigenaren altijd super voor haar hebben gezorgd.. Dan wil je dat nu ook doen. Maar zo'n eerste eigen paard is toch echt een grote test, brengt ook zeker onzekerheden met zich mee. Dus echt heel lief om dat van jullie te horen!
Hopelijk knapt ze snel op en kan ze weer wedstrijden rijden! Die westernoutfit staat haar zooo gaaf!
Das voor ons nog een doel haha, Shief moet eerst maar ff sterker worden met vrijspringen 
. Van de week mogen ze weer de zomerwei op! Grasjessss.. Dus nu maar haar shape goed in de gaten houden haha!
Daar? Of bedoel je Shief?

Lekker lang en laag gereden, en hij was zo lekker los in zijn lijf! Heerlijk door de buitenbak gereden, allemaal achtjes gemaakt om zijn balans in het van hand veranderen te verbeteren, ging top
zou leuk zijn!
Nja, dorpje verderop
Shief mag wel met Mo samen slapen 
Denk dat we Shief die zaterdag al die kant op brengen en dan een box huren. Toch makkelijker dan om zondagochtend nog die kant op te moeten.. (zonder trailer)
Hoop dat je wordt aangenomen! Shanna_ schreef:Haha Jes ik woon om de hoekNja, dorpje verderop
Shief mag wel met Mo samen slapen
Zaterdag is er een BBQ las ik? Das wel gezelligDenk dat we Shief die zaterdag al die kant op brengen en dan een box huren. Toch makkelijker dan om zondagochtend nog die kant op te moeten.. (zonder trailer)
Tam heeeerlijk zeg! Vind Noa echt een coole arab! Hij doet me denken aan Pers, ook gewoon zon goedzak en heerlijk veelzijdig! Enne, vriendin van mij werkte ook heel wat jaren in de sportschool, beviel haar enormHoop dat je wordt aangenomen!
Scheelt wel stal kosten Shief bij Mo

Maar handig is anders!
Wel stoer dat ze toch met de paarden durfde te wandelen hoor 
Spannend!
Hoop voor jullie dat het deze keer meevalt!
allemaal! Siel leeft ook nog

Nee maar ben echt zo blij met dat beest, zelfs na bijna 10 jaar
Kan hem soms (zoals gisteren) wel achter het behang plakken hoor, maar vaak is hij de dag er na weer zo poeslief dat ik het gedraak van de dag ervoor alweer vergeet 
Shieffie met Mo samen, zou vast wel leuk veulie worden...