Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
wat zijn jullie plannen?

Ik heb alles nog liggen van vóór mijn overstap naar de western, en zadel mag ik lenen, dus helemaal compleet! Lijkt me leuk om mezelf en Daantje te zien in dressuur-apepakkie
heb je n foto?

vinden het ook erg leuk, moet alleen oppassen dat ik niet te fanatiek ga worden haha! Daar betrap ik mijzelf wel eens op.. Gaaf dat je meedoet aan de arabissimo, volgend jaar hopen wij er ook bij te zijn! 
Hoe gaan jullie wedstrijden?
Mijn grote kleine trots :p Hij is helaas niet zo groot, maar dat waren beide ouders ook niet en op zijn moeder pas ik prima. Zal vanavond even een fotootje plaatsen
Of kijk ff op mn Facebook
Ik hoop dat je er snel bovenop bent, mag ik vragen wat je gehad hebt? Komt vast goed met jullie! Zet 'm op!
Die is nu 1.
Heb ook ongeveer de helft van de rubriek zitten huilen haha, deels vermoeidheid maar vooral blijheid en trots
Dat viel opzich wel mee, het lastige was dat we net op het punt waren dat zijn spieren de verzameling langere tijd aankonden en na zo'n tijd stilstaan moest dat opgebouwd worden. Maar Cuub neem ik sinds half april weer mee op wedstrijd, jammer genoeg gebeurde dit toen we net in de M2 zaten en dat is geen fijne klasse om in op te bouwen zegmaar :p En als ik niet fijn kan doorzitten kan hij niet goed verzamelen, dus dat is niet handig. Maar ondanks dat hebben we toch regelmatig een winstpuntje te pakken. Michelle_S schreef:!
Dankjewel Cindy, staan nu op 5 puntjes, morgen weer wedstrijdje, hopen dat Mw. dan goed in haar sas is, laatste wedstrijd was niet al te best..Hoe gaan jullie wedstrijden?

. Kan ik weer een ochtendje/middagje livestream volgen en genieten