Mij is altijd geleerd dat n paard nooit iets zomaar doet..
Die banners zijn natuurlijk ook gewoon doodeng en dan is het gevaar "negeren" idd het beste door moeilijke oefeningen te doen.
Maar dat gedrag op stal vind ik op z'n zachtst gezegd vreemd? Heeft ze misschien een buurman waar ze bang voor is? Heb ook wel eens gehoord van iemand waar het paard raar van ging doen dat dat paard mishandeld werd door n jaloerse stalgenoot. Zal waarschijnlijk niet zo zijn maar het is in ieder geval niet normaal dat ze zo reageert. En ja, als ze dan zo bang is, is ze natuurlijk ook niet in staat om te leren. Hopelijk kun je de oorzaak vinden Jes!
Rhino... echt oliebol hè?! Er is voor mij alleen een clinic afgelast en hoop zo dat de Foolsshow doorgaat! Volgens mij de afgelopen week ook geen nieuwe meldingen dus hopelijk zijn we er snel vanaf.
Wij zijn ook voorzichtig, trainers moeten fris en met schone kleren op stal komen. Aan de andere kant vind ik dat iedereen elkaar ook wel zit op te stoken: daar zou het zijn en daar, allemaal onbevestigd (al mag er van mij wel een meldingsplicht komen, is toch van de zotte!
)
Corine, hoest met jouw kleine mannetje? Heb al zo lang geen pics meer van hem gezien?
Zijn jullie nou echt helemaal klaar met de Arabs, of kriebelt t soms nog wel eens? Hoop jullie in ieder geval toch nog es tegen te komen bij de DAWRA?!
Nour is echt zo leuk! Hij wordt steeds brutaler, maar gelukkig in de hand heel braaf (doe dan ook mijn best om hem streng doch rechtvaardig op te voeden :p) Hij mag dit jaar hengst blijven.
Zal m wel gaan missen hoor, rond koninginnedag wordt hij met zijn veulengroep ingeschaard bij de grotere hengsten (nou ja groot, allemaal ijsco's
) en vertrekt hij naar de polder. Kan ie lekker paard zijn en hopelijk ook eens goed op zijn falie krijgen, want hij is nu behoorlijk dominant in de groep.
Nour
Nour nog n keer
Laatst bijgewerkt door YildizArabs op 11-03-12 09:00, in het totaal 1 keer bewerkt