bij dat zaakje in nl die ondentuigjes maak en ook aquares verkoopt:P is een webshop daar kun je 1,5 estellen
ina_1994
Geplaatst: 03-04-13 19:15
Hallo iedereen!
Heb een hele tijd geleden dit topic (nouja deel 1 dan) ontdekt en dacht ja dat is een leuk nieuw creatief idee! Maar wegens tijd gebrek niet echt iets meer aangedaan, wel in mijn achterhoofd gehouden.
En wellicht zag ik vorige week dit topic weer voorbij komen, hmmmm dacht ik dan moet ik er toch ook maar eens even één gaan maken. Leuk voor mijn nieuwe pony! Dus met mijn mams naar de action geweest voor wat wol, en wat andere leuke extra dingetjes. Heel veel had ik gelukkig al thuis liggen.
Toen even inspiratie op gedaan op bokt en google.... Nou en uiteindelijk is dit het resultaat: Niet hele beste kwaliteit (mobiel foto's) maar goed, voor het idee! foto 1
En het kwastje, die ook denk ik nog aan de andere kant komt. Maar wil eerst zeker weten of hij op de goede hoogte zit. voordat alles weer uitelkaar kan foto 3
Het is nog van wol, en die halster ringen komen van een oud halster af. Ik dacht eerst maar kijken of het lukt voordat ik allemaal dingen ga aanschaffen en ik vind er niks aan of het lukt niet.
Voor mijn eerste Show halster vind ik hem leuk en goed gelukt. Misschien komen er nog wel wat meer versiersels op, maar dat weet ik nog niet zeker. ben benieuwd hoe hij op mijn paardje staat! En of hij ook daadwerkelijk past, hihi
zo^^ ikben een tijdje uit de running geweest. vanmorgen zag ik me spullen en dacht... oke ga gewoon begin maken. uiteraard kon ik niet stoppen en is hij al af. hij is redelijk simpel maar vind het zelf totaal niet saai!
voor de geintresseerde nog een ander leuk naaiwerkje van mij, ik ga komend weekend naar de elf fantasy fair en voor het eerst sinds jaren ga ik ook verkleed. ik ga als roodkapje! maar ik had een pakje gekocht en vond die nogal TE"sexy" dus ben hem aan gaan passen op een hele simpele manier.