Set was inderdaad verstandiger dan ik!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MirandaFuego schreef:Nog een foto van mijn hond die een ongelukje had..toen het nieuwe telefoonboek werd ingegooid...
[ Afbeelding ]
set_elkol schreef:[YRT] ook zo verslaaft aan die mooie nek en gave passen:de arabier
we kunnen weer lachen!![]()
Citaat:waauw zijn julie ook zo verslaaft aan de arebier met die mooie passen, dunne beentjesCitaat:Ik vind het niet mooi als arabieren een ingedeukt neus/hoofd hebben.
Dat vind ik echt het aller lelijkste aan arabieren. Ook vind ik het niet mooi als ze een stuk manen weg scheren om extra te accentueren.Citaat:Vind Arabieren ook niet mooi met zo'n hoofd alsof het een kwart van de maan is ofzo... Haha!
que?
Tja die dunne beentjes van Set ben ik ook niet blij mee hoorwaardeloos! en haar hoofd, dat is net een kwart van de maan! hoe verzin je het.
DMHorses schreef:Hier een oude foto van mij en Soleda tijdens de arabissimo van ik geloof 2002.
[ Afbeelding ]
image by misssol, on Flickr
Tammy_ schreef:ik kwam net een filmpje van een tijdje geleden tegen, moet ik even delen hoorvoor degene die met hun AV gaan springen, pas op want in sommige bloedlijnen krijgen ze springveren in de benen
[ Video ]
Tammy_ schreef:ik ga bijna overal in, vind de achtbanen in de efteling niet zo engIk wil in de vogelrok, en villa volta! Kan dat halve verhaal uit m'n hoofd meepraten
En de fata morgana en en en de droomvlucht...
oh en we moeten met de single ladies naar Joris en de draak, daar lopen knappe mannen rond heb ik horen zeggen
Sieltjuh schreef:
En daarna in Villa Volta
"Dit huis, dit vervloekte huis! Het is een hel gelijk!"
Annikab schreef:set_elkol schreef:Setel is ook sinds dit jaar ineens moeilijk met de trailerAnnika er is een topic voor de meeting, met data in januari
Zo leuk je nieuwe baby in maart, hoe gaat Doortje? Jammer dat je zo ver weg woont op dit moment vind ik veulens natuurlijk leuker dan ooit
Ik kan ook echt niet wachten tot de baby in maart, ben zo benieuwd!
Met Doortje gaat het super, de kleine knuffelkontze was wat aan de diarree, omdat Dos haar veulenhengstigheid heeft. Dus ik moest Doortjes kont even wassen en haar ontwormen. Gewoon in m'n eentje kunnen doen. Dos lijkt gelukkig ook weer wat bij te trekken, ze is niet meer zo ribbig.
Je bent altijd welkom om veulen te komen knuffelen, maar ik snap ook dat het wat ver is hier naartoe
DMHorses schreef:Ik ben blij, me vent heeft zojuist een trailer gekocht
DMHorses schreef:Vanmiddag een oude bekende opgezocht. Helaas zit zijn vrouwtje in de revalidatie omdat ze verkeerd van hem afgevallen is, maar toch is ze nog helemaal gek op deze kanjer en geef haar eens ongelijk!
[ Afbeelding ]
image by misssol, on Flickr
DM Gigolo (TS Gradadell x Soleda)
joysjuh1987 schreef:Wat gaan jullie haaaard. Dit weekend feest bij ons in de tuin gehad, manlief wat jaren oef wat een feest. Gister nog even mijn schoonouders gehad en vandaag back to reality helaas,,,,Vanmorgen paardjes al gedaan nu huiswerken en vnaaf avond dienst bleh....
Ik ga bijlezen
set_elkol schreef:[ Afbeelding ]
Shanna_ schreef:
set_elkol schreef:haha zulke foto's als die van Shief en Shanna zijn leuk voor de OP van het volgende topic, sexy baasjes en hun paarden dan de aller aller lelijkste juist uitzoeken
zoals:
[ Afbeelding ]
Shief doet me ook echt aan Set denken
Aleeneh schreef:
Citaat:
set_elkol schreef:haha slaap lekker! we kunnen ook beginnen aan alcohol-foto'seentje van mij, en dan ga ik ook naar bed!
[ Afbeelding ]
Letizia schreef:Even ego hoor, heb m'n dag niet zo
Helaas toch iets terug slag met m'n rug, wel vanmorgen fijn bezig geweest met Djuun, maar op de terugweg heb ik een fietser aangereden, hoewel ik betwijfel of ik daar veel aan kon doen, zal ik toch wel als schuldige worden gezien...
Gelukkig verzekerd, dus neem aan dat het allemaal goed geregeld zal worden, maar echt fijn is het niet
Fietser zelf mankeerde gelukkig niks (hoewel ik net nog even hem gebeld heb, toen klaagde hij over hoofdpijn en last van z'n knie) maar z'n fiets zag er niet echt fraai uit...
Toet en ik hebben geen schade
Al met al, ben blij dat ik nu op m'n kont zit
Letizia schreef:Djuun en ik hebben speciaal voor jullie vandaag nog een selfie gemaakt
[ Afbeelding ]
En wat we oa vandaag hebben gedaan
[ Afbeelding ]
Dat vond ze enig, zoals jullie kunnen zien
MirandaFuego schreef:Over de efteling zit ik heel hard te twijfelen..het is echt een pokke end weg, de laatste keer dat we er waren was het eigenlijk niet te doen.
Ik kan ook lastiger weg in de winter, dan hebben de beesten meer verzorging nodig en de man heeft het superdruk met z'n studie, die kan ik daar ook niet mee opzadelen.
Dus ik denk niet dat ik ga..![]()
Oh, wel even een paar foto'tjes van Nikita en Fuegie van vanmiddag!![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]