[HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: [HK] Het Arabische sprookjespaard: Deel III

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:18

haha noodrem en zomaar draaien, echt de beste truucjes Ellen!

Set was inderdaad verstandiger dan ik! :+ we gingen ook vaak samen de trap van het dorpshuis op, altijd leuk (wel goed voor de spieren trouwens) een buitentrap van steen met 4 treden.

Afbeelding

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:20

Ja, ik heb Nikita's school direct achter de tuin, wel ideaal! :j
De kindjes vinden het allemaal ook heel leuk!
Maar ik woon hier, een stukje boven het onderste gele bordje aan de linkerkant. (daarachter staat de school, het enige wat daar aan bebouwing staat, daar moest eigenlijk mijn wei zijn) :Y)
De wei is rechts bij dat gele bordje, ik moet dus de drukke weg over.. >;)
Afbeelding

Kat, ik had wel verwacht dat Set gewoon over dat randje kon lopen, valt wel een beetje tegen.. :roll:

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:23

Aha Miran :j Vroeg het me altijd al af :D

Djuun staat ook een een N-weg, maar daar ligt een fietspad langs en hoeven we alleen over te steken als we wandelen/buitenrijden :) En dan ook niet eens perse, ligt er aan welk rondje we doen :)
Op ons stuk N-weg mogen ze 60 :7 Doet bijna iiieeeedereeeeeeen!! :roll: NOT!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:27

Ik moest vandaag ook weer in draf oversteken omdat er iemand die "60" reed door de bocht kwam...

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:27

Ach, dan laat je de paarden toch tegelijk met de kindjes oversteken, vinden ze vast leuk. Grote oversteekplaats voor kindjes en paarden, iedereen blij ;) . Wat zullen de automobilisten dan vreemd opkijken. (Huh, gaan hier ook de paarden naar school?)

Edit: voor Miran, dan.

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:35

Letiets wat waardeloos! Fietser is ook nooit schuldig zover ik weet.. gelukkig verder iig goed afgelopen!
En sommige fietsers.......vooral ouwe mensjes! Vorig jaar ofzo stak ook een vrouw gewoon pal voor mn auto over terwijl ze nog naar me keek! Ik moest zó hard remmen dat ik dwars op de weg stond en reed gewoon netjes 50. En wat deed die stomme trien???? Gewoon doorfietsen! Kon dr wel vermoorden, heb de halve dag nog zitten trillen van de schrik. :+
Raak verder wel eens een paaltje ofzo, zeker met die bus al paar keer gebeurd (van die plasticen witte hoor, kan wel beetje rijden nog :') ), gewoon slecht zicht natuurlijk en zo'n klein paaltje...tsja :+

Ik vind Djuun toch altijd zo leuk op foto's _O- wel knap dat ze op t blok ging!
Rare dromen, vriendje ineens homo -O- dan ben he puur blij als je wakker wordt denk :=

Ik had vnaaf onverwacht strandshoot met Nashwa :D Ze was weer super braaf alleen dat model spelen is het toch niet echt voor haar hoor. Hele tijd maar stilstaan met je oren naar voren, wát een onzin :roll:
Hopelijk volgende keer Umoyax maar mee, die ziet de lol er wel van in. Ik laat m nu steeds elke dag lopen (eerste dagen gewoon af en toe niet gekeken) maar hij knapt er echt van op! Elke dag samen 'werken' doet m goed, hij herinnert zich ineens weer dat ik hem dingen had geleerd over rustig meelopen enzo :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:35

Hier mogen ze 50 en we zitten bij een wegversmalling/oversteekplaats, dus de snelheid valt mee.
Maar er rijdt veel groot verkeer, constant vrachtwagens en trekkers, daar houdt Fuego niet zo van. :+
Haha, ik moet met de paarden net de andere kant op van de school, ik doe het ook nooit tijdens de pauze want dan zijn er veel kinders op de fiets, blijft gevaarlijk.
We hebben dus ook een fietspad ernaast en ik kan gelijk afslaan daarboven, dan kom ik in natuurgebieden waar het rustig is, das wel echt top!
Je kan bij mij vandaan naar het zuidlaardermeer met zandpad/grasdijk/bos vanaf mijn huis!

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:37

Vet mooi daar bij Miran :j alleen jammer van die weg inderdaad!

Moi ik ga sloap'n! }> :evaw:

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:39

Ja, die weg is jammer, maar anders was het niet zo goedkoop wonen geweest en woonden we in zaandam met een tuin zo groot als de stallen. :=
Dus ik ben er blij mee! *\o/*
Nu Fuego er nog van overtuigen dat het écht heel leuk rijden is hier.. :')

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:40

Setel vond het heel leuk :)) moeten we samen op buitenrit gaan ~~}>

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:42

Die meertjes zijn ook zo leuk! :j

Nighty night, don't let the bedbugs bite! :P
Ik gaat ook!! :wave:

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:42

Klinkt super Miran :j
Bij ons moet je nog wel een stukje voor de paden, maar wel voornamelijk fietspaden, dus dat is wel fijn :j En sowieso zijn de boeren hier meestal wel oke met landbouwverkeer. Veel paarden in de buurt, dus de meeste houden er wel rekening mee.

Amy, leuk hoor fotoshoot.

Over rare dromen gesproken. Had vannacht gedroomd dat we bij ruïnes (ergens...) gingen kijken en toen kwamen er mensen doorheen gereden met paarden en dat vond ik maar dom, want het was zo gevaarlijk daar. En toen liepen we de andere kant op en liepen we een open dag van een hogeschool ofzo in :? En daar hadden ze een fop-trap (don't ask) en kon je kaarsjes aansteken voor mensen :')

Ja, ik droom ook altijd raar :')

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:43

Ja, ik moet echt een plan gaan opstellen om Fuego te buitentrainen, gaat wel steeds beter!

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:44

:')

Concessies moet je bijna altijd doen...jammer van die weg maar verder woon je toch super :D

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:44

Kom je keertje op vakantie hier, Djuun is heel braaf buiten :Y)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:51

Fuego doet het ook best goed met anderen erbij maar niet alleen.
En hij doet soms iets heel aparts, zoals hard rennen en niet stoppen of rodeostiertje..het is altijd een verrassing. :')

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:53

Met Noah heb ik de nodige onhandigheden meegemaakt... Toen ik hem een paar maanden had, en we eindelijk in de buitenbak konden rijden zonder dat ie gek ging doen. Noah struikelde en stapte in een kuil, en toen viel ie zo naar de rechterkant! Ik kon net op tijd m'n been over hem heen gooien. Allebei niks aan over gehouden, behalve heel veel schrik. En tijdens een oefenparcours weigerde hij iets te laat dus Noah op z'n knieën door de hindernis, ik midden in de hindernis :+ Ik een paar blauwe plekken, en Noah een gedeukt ego en die wou de komende maanden geen oxers voorin de dubbel meer springen.

En 2 jaar geleden heb ik dan die trap tegen mn been gehad (kon Noah niks aan doen) waardoor ik m'n been brak. in November vorig jaar sprong Noah niet fijn naar een hindernis toe, kreeg de balk tussen zijn voorbenen en kon dus niet goed meer landen... Toen klapte ik voorover met een soort salto van hem af, eerst met m'n gezicht tegen het zadel of zijn hals ofzo geknald en daarna plat op m'n rug geland. resultaat was geheugenverlies, een dikke neus en een lip als Marijke Helwegen :+ uiteindelijk een bultje met littekenweefsel en een doorgebeten ( :') ) zenuw aan overgehouden. en Noah die lijkt wel van elastiek, want die had op een zere mondhoek (teugel was gebroken) en wat zand in z'n oren helemaal niks...

En ik ben over een maandje alweer een jaar ziekenhuisvrij! *\o/*

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:54

Das die arabische humor denk ik, hebben er wel meer last van :=

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 22:58

Auw Tam :=

Nou, als ik Djuun vanmorgen zag stuntelen met die pallet :')

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:02

Noah is buiten eigenlijk heel erg makkelijk... Kan met hem alleen gaan, aan de hand of onder het zadel, hij kan met een groep mee (ben vaak begeleider voor de buitenritten van de manege), alleen als we een tractor of vrachtwagen tegen komen moeten we ergens even een zijweg of erf op, hij durft daar niet langs en ik ben bang dat hij in paniek raakt. Als er écht iets heel erg eng is (vorige week nog, metalen bouwplaten op de weg, da's ECHT :oo ) stap ik gewoon even af, want aan de hand volgt meneer me dan met alle vertrouwen :+ en als ie voorbij is kan ik ook zonder moeite weer opstappen :Y)

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 23:03

Ik ken ook een Djuun die met één been op de stoep en één been in de goot :)ddd loopt.
Of twee dan in haar geval :Y)

Dat van je been weet ik nog wel idd, Tam!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:33

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 09:48

Ik spam ook, had maandag vrijgesprongen met de cavaletti blokken, waren erg spannend maar het is uiteindelijk gelukt :')

Afbeelding

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:12

MirandaFuego schreef:
Nog een foto van mijn hond die een ongelukje had..toen het nieuwe telefoonboek werd ingegooid...
[ Afbeelding ]

Agossie! :P

** Na het nieuwe jaar meeten is ook een goed idee! :)

set_elkol schreef:
[YRT] ook zo verslaaft aan die mooie nek en gave passen:de arabier

we kunnen weer lachen! :)) _/-\o_

Citaat:
waauw zijn julie ook zo verslaaft aan de arebier met die mooie passen, dunne beentjes

Citaat:
Ik vind het niet mooi als arabieren een ingedeukt neus/hoofd hebben.
Dat vind ik echt het aller lelijkste aan arabieren. Ook vind ik het niet mooi als ze een stuk manen weg scheren om extra te accentueren.

Citaat:
Vind Arabieren ook niet mooi met zo'n hoofd alsof het een kwart van de maan is ofzo... Haha!

que? :')

Tja die dunne beentjes van Set ben ik ook niet blij mee hoor :n waardeloos! en haar hoofd, dat is net een kwart van de maan! hoe verzin je het.

Heb ook even gereageerd met mn dikke, dunbenige tank-Arabier :+

DMHorses schreef:
Hier een oude foto van mij en Soleda tijdens de arabissimo van ik geloof 2002.
[ Afbeelding ]
image by misssol, on Flickr

Gave foto!

Tammy_ schreef:
ik kwam net een filmpje van een tijdje geleden tegen, moet ik even delen hoor _O- voor degene die met hun AV gaan springen, pas op want in sommige bloedlijnen krijgen ze springveren in de benen :j

[ Video ]

Dat 'PJOINK' doet 't 'm ook echt _O-

[BM] [Besloten] Arabliefhebbers naar de WinterEfteling
Ff stipje voor mezelf :D

Tammy_ schreef:
ik ga bijna overal in, vind de achtbanen in de efteling niet zo eng :D Ik wil in de vogelrok, en villa volta! Kan dat halve verhaal uit m'n hoofd meepraten :') En de fata morgana en en en de droomvlucht... :+:

oh en we moeten met de single ladies naar Joris en de draak, daar lopen knappe mannen rond heb ik horen zeggen :j

Haha dat topic heb ik ook gezien destijds _O-
Sieltjuh schreef:
_O-

En daarna in Villa Volta :D
"Dit huis, dit vervloekte huis! Het is een hel gelijk!"

Dat verhaaltje kan ik ook dromen :')

Annikab schreef:
set_elkol schreef:
Setel is ook sinds dit jaar ineens moeilijk met de trailer :j Annika er is een topic voor de meeting, met data in januari :D Zo leuk je nieuwe baby in maart, hoe gaat Doortje? Jammer dat je zo ver weg woont op dit moment vind ik veulens natuurlijk leuker dan ooit :D

Ik kan ook echt niet wachten tot de baby in maart, ben zo benieuwd!
Met Doortje gaat het super, de kleine knuffelkont <3 ze was wat aan de diarree, omdat Dos haar veulenhengstigheid heeft. Dus ik moest Doortjes kont even wassen en haar ontwormen. Gewoon in m'n eentje kunnen doen. Dos lijkt gelukkig ook weer wat bij te trekken, ze is niet meer zo ribbig.
Je bent altijd welkom om veulen te komen knuffelen, maar ik snap ook dat het wat ver is hier naartoe :j

Fijn dat het goed gaat met mams, beebs en mams in spe! :D Ik zag Scorpio ook nog eventjes op het parkeerterrein in Raalte toen we weer naar de auto toeliepen. Wat een machtig gaaf paard is dat ook! Ben ontzettend benieuwd naar Ely haar veulen :)

DMHorses schreef:
Ik ben blij :D , me vent heeft zojuist een trailer gekocht *\o/*

Gaaf! Gefeliciteerd!

DMHorses schreef:
Vanmiddag een oude bekende opgezocht. Helaas zit zijn vrouwtje in de revalidatie omdat ze verkeerd van hem afgevallen is, maar toch is ze nog helemaal gek op deze kanjer en geef haar eens ongelijk!
[ Afbeelding ]
image by misssol, on Flickr

DM Gigolo (TS Gradadell x Soleda)

Knappe vos! :D

joysjuh1987 schreef:
Wat gaan jullie haaaard. Dit weekend feest bij ons in de tuin gehad, manlief wat jaren oef wat een feest. Gister nog even mijn schoonouders gehad en vandaag back to reality helaas,,,,Vanmorgen paardjes al gedaan nu huiswerken en vnaaf avond dienst bleh....
Ik ga bijlezen :wave:

Nog gefeliciteerd!

set_elkol schreef:

GEFELICITEEEEEEERD :D

Shanna_ schreef:
:oo

Nietessss

Shief is nog hartstikke sexy...
[ Afbeelding ]
Net als baas :')

_O-

set_elkol schreef:
haha zulke foto's als die van Shief en Shanna zijn leuk voor de OP van het volgende topic, sexy baasjes en hun paard :)) en dan de aller aller lelijkste juist uitzoeken :D zoals:

[ Afbeelding ]

Shief doet me ook echt aan Set denken :))

[/img]

Aleeneh schreef:
Like so? :P

[ Afbeelding ]

[/img]

Citaat:

Haha die oogjes!

** Zal eens kijken of ik van dat soort idiote foto's heb :P

set_elkol schreef:
haha slaap lekker! we kunnen ook beginnen aan alcohol-foto's :)) eentje van mij, en dan ga ik ook naar bed!

[ Afbeelding ]

OMG _O-

Letizia schreef:
Even ego hoor, heb m'n dag niet zo :Y)

Helaas toch iets terug slag met m'n rug, wel vanmorgen fijn bezig geweest met Djuun, maar op de terugweg heb ik een fietser aangereden, hoewel ik betwijfel of ik daar veel aan kon doen, zal ik toch wel als schuldige worden gezien...
Gelukkig verzekerd, dus neem aan dat het allemaal goed geregeld zal worden, maar echt fijn is het niet :n
Fietser zelf mankeerde gelukkig niks (hoewel ik net nog even hem gebeld heb, toen klaagde hij over hoofdpijn en last van z'n knie) maar z'n fiets zag er niet echt fraai uit...
Toet en ik hebben geen schade :Y)
Al met al, ben blij dat ik nu op m'n kont zit :Y)

He gadsie, dat is wel even schrikken!

Letizia schreef:
Djuun en ik hebben speciaal voor jullie vandaag nog een selfie gemaakt *D
[ Afbeelding ]
En wat we oa vandaag hebben gedaan :+
[ Afbeelding ]
Dat vond ze enig, zoals jullie kunnen zien <3

Ze vind het erg leuk, aan die onderste foto te zien :')

MirandaFuego schreef:
Over de efteling zit ik heel hard te twijfelen..het is echt een pokke end weg, de laatste keer dat we er waren was het eigenlijk niet te doen.
Ik kan ook lastiger weg in de winter, dan hebben de beesten meer verzorging nodig en de man heeft het superdruk met z'n studie, die kan ik daar ook niet mee opzadelen.
Dus ik denk niet dat ik ga.. -O-

Oh, wel even een paar foto'tjes van Nikita en Fuegie van vanmiddag! <3

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Lief!!

Gelukkig nog nooit ongelukken gehad, of iemand aangereden :) Scheelt dat het hier een rustige omgeving is, maar een ongelukje zit in een klein hoekje natuurlijk!

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 10:16

Afbeelding
:+

Afbeelding
Yus vond het slaapverwekkend

Afbeelding
Lamabier

Afbeelding