Vergeet ik dat nog te zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vergeet ik dat nog te zeggen

Zodra ik zat begon hij te bokken
maar na een paar keer op en neer springen ging het wel goed
Tammy_ schreef:jawaren vriendinnen, maar na t ongeluk zei ze ineens niks meer, nooit langsgekomen, reageerde niet meer op smsjes, als ik belde nam ze niet op of drukte ze me weg...
juul23 schreef:Thanks Miranda!! Wat heb jij er voor 1?
wat een omschrijving hihihi
Moet echt... Moet voor maart een bedrijfsauto hebben ivm shows en aangezien de apk verloopt eind dec.... Apk kost toch gauw 75 euro en geef dat liever aan iets anders uit. Maar eigenlijk wil ik mn yarisje helemaal niet kwijt...... T is zo'n fijn autootje..
) en nu rest alleen nog het laaaaaange wachten tot het morgen is....
succes morgen iig!
(merrie waar ik op zit is ook drachtig, dus extra buik ook achter je kuit
).

)..
Uiteindelijk bijna 4 uur over de heenweg gedaan. Dus eenmaal daar even bakkie gedaan, formaliteiten afgehandeld, en ja, dan paard laden!
In ezel-modus ''ik ga niet''. Nou, respect voor Paola, die heeft alles uit de kast getrokken maar is hoogzwanger en zij wist het op den duur ook niet meer. Nashwa stond er een paar keer bíjna op, om dan heel nieuwsgierig haar hoofd in de lucht te steken...en het te stoten tegen het trailerdak. In zn achteruit en hard ook
We hebben het bijna op willen geven maar potverdorie, toch mn eer te na om met een lege trailer terug te gaan... Hadden in feite alles al geprobeerd, behalve ''mijn'' methode. Biscuit was ook zo'n draak met laden (vraag me niet waarom, in het begin liep ie zó naar binnen) maar.....als ik doodleuk op de klep een sigaretje ging zitten roken stond ie met 10 minuten
) voor haar neus gehouden, veeel aaien en dus ontspanning dus hoofd bleef laag. Paola deed intussen knap getimed even aanduwen en zo ging Nashwa, stapje voor stapje, de trailer in! Na ongeveer een half uurtje stond ze zowaar 
Morgen maar lekker even poetsen en rommelen... Umoyax ook maar weer wat aandacht want die is er de afgelopen 2 dagen een beetje bij ingeschoten in alle drukte
Ben helemaal gesloopt maar ook enorm gelukkig

De merrie waar Ersiel op zit is nota bene Elite