Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dus een bejaarde onder de amazones met een Arabier! Maar wel net zo fanatiek hoor als de jongere garde
.
.
. Zal wel komen omdat hij met 10+ zadelmak gemaakt is en toen ook pas werd gecastreerd. In korte tijd waren we ook Z1 en won hij in 2013 de WAHO trophy voor beste Nederlandse Arabier. Een showtijger met prachtige bewegingen, mooi, groot en statig - af en toe beetje rare maar wel eerlijk! Hij is nu 14 jaar oud en wordt verzorgd en gereden door bijrijdster Willeke v/d Wal die hem in St Oedenrode 20-6 ook in de zadelrubriek zal uitbrengen.
voor de eerste keer!
Ik ben lidvan avs, maar ik ben hier in de regio ook lid van een vereniging waar ik mn startkaart heb lopen, dan kan ik makkelijker mee doen met de kampioenschappen 
Gave hengst die biblion, ken hem meer van toen nog bij chris, als dekhengst. Dekt hij nu ook nog?
Maar voor z'n leeftijd loopt hij goed op niveau, we mogen al ff Z2 starten, wil de wissels nog makkelijker dan gaan we over pirouettes zitten er ook al zogoed als op 

En dank voor je complimenten! Hier net zo hoor, thuis gaat het best aardig sinds kort, maar op show is het toch anders
Vooral Daans vrouwtje moet leren ontspannen
.
en ik weet zeker dat we jullie nu ook wel op de Arabissimo enzo gaan tegenkomen, toch?