Western Arabieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:27

Prachtig!!! :9 :wow:

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 20:56

yildiz schreef:
<3 :j Waaaaaauw! *is stinkend jaloers* Echt prachtig Glenn!!! Als ie nou niet staat... Denk aan MIJ! *D

Heb ze snel gepast! Bij men billy royal hoofdstel geraakte het leer waar het bit moest vastgemaakt worden niet door de ringen (waar het bit moest vastmaken), anders had het allemaal billy royal geweest, het leder is iets te breed, en dat versnijden weet ik niet of dat gaat, want die randen zijn zo mooi glad gemaakt en andere kleur vernist (typisch voor billy royal) !

maar gelukkig heb ik nog wat stuff en op mijn championturf 1ear with ferulles ging het dan wel! Malha mocht het snel even passen want met die vrieskou pff Het stond haar echt prachtig, Shameless zag het ook al zitten, maar het is nog wat te vroeg voor hem :-) !

Dus sorry Yildizh, ze passen!
Maar tegen dat Nour klaar is heb je dat setje ook wel helemaal gespaard hoor! Je hebt nu al een gave collectie voor hem dus :-) en voor je merrie ook al!!

mvg Glenn

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-12 09:18

In dat geval: Fotooooooo's!!!! :D

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 00:17

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 19:56

Ja Nancy, ziet er knap uit en ze hebben de knappe foto's gebruikt van de shoot! Ps die met de cirkel ben je dat ook?

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:01

Hoi Glen, nee met de cirkel ben ik niet, wel zwart paard maar niet June ;) . Bij ons is het meer een soort levensverhaal, wie we zijn, wat we doen, wat we van plan zijn, wedstrijden etc etc... iets van 4 pagina's. Ja idd de meeste foto's zijn van de shoot, Mariska stond al gepland, dus dat kwam heel mooi uit.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:04

Ah ja op die kleine foto was het niet duidelijk!
Super 4 pagina's als je het artikel hebt, mag je het inscannen en zou het graag lezen want heb geen abonnement op dat magazine wel op vele arab magazines dus ;-)!

mvg Glenn

CounTree

Re: Western Arabieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 20:54

Hoi Glenn, je kan een proefexemplaar opvragen, dat kost uit mijn hoofd Eur 3.50. Ik weet niet of scannen gaat lukken en ben bang dat dat ook niet zomaar mag ivm copyright.

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 10:33

Heb wel een abonnement op de P&Q en momenteel de nieuwe in handen! Super leuk artikel Nancy! Én een mooie promo voor de Arab! *\o/*
Vind m ook steeds beter worden moet ik Astrid nageven! Stond ook weer n leuk artikel over de Leadline in en nog veel meer interessante artikelen.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 20:40

hey thanks yildiz. Ja ze heeft er een mooi artikel van gemaakt. En dat leadline artikel is idd leuk. Op de foto's zie je Natasja samen met haar zusje. Daar heeft Cyann ook een paar keer tegen geleadlined, pleasure en horsemanship proef. De ene keer won zij en de andere proef won Cyann. Ook aan de Demo leadline tijdens het NK deden ze toen enthousiast mee. Wellicht komen ze elkaar binnenkort weer tegen tijdens wran wedstrijden. Ze is een stuk groter dan Cyann, maar net zo oud.

Trouwens voor diegene die naar de ALV gaan....hebben jullie het mailtje gelezen dat de lokatie is gewijzigd??

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 21:06

Yep, ontvangen. Is voor mij minder gunstig (ik denk voor jou niet Nancy), maar goed, ben toch van plan om te komen.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:28

Ja dichterbij inderdaad, volgens route planner: 23 minuten korter reizen. Reistijd 1 uur. Nou dat is dan mooi. :D

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-12 21:33

Toch nog een uur?! Had gedacht dat het bij jou om de hoek lag (topografisch wonder dat ik ben)!
Bij mij is t precies andersom 23 ofzo minuten erbij!

Nogmaals echt n mooie rapportage! Waren alle foto's van jullie zelf (sommige kende ik natuurlijk al van de kalender ;) )

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:36

Nee dat lijkt zo, maar ik kom van Rotterdam zuid vandaan. Ergo Spijkenisse Zuid.

Er was wel geteld 1 foto die door Leen is genomen (de freestyle). De rest is allemaal door Mariska Barendregt genomen. Haar naam staat ook bij het artikel als foto credit.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:51

oh trouwens...wellicht doet Cyann binnenkort mee aan de Schietberg Reining competitie in veldhoven. Das toch aardig bij jou in de buurt ook?

Via oefenwedstrijden proberen we haar nu alvast reining kilometers te laten maken. Schietberg is altijd lekker druk bij de beginners (ca 30 start of meer) en vaak met veel drha ruiters. In het verleden heb ik daar ook wel gestart.

Gister overlegt met haar, ze vond het in eerste instantie nou niet echt nodig, "heb in april toch ook weer een wedstrijd?" "Ja idd maar daar mag je alleen reinen als je alles in L3 gaat starten" Oh ja...

Handiger als we het op deze manier doen en voor Cyann denk ik ook wel leuker ter motivatie.

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 13:09

Het artikel gelezen Nancy, wat mag je trots zijn op je visie, je fokprogramma, je doel en natuurlijk jezelf, man en dochter en de paarden!

Prachtige promotie voor de arabier en de quarab ;-)!
met een pracht aan foto's!

mvg Glenn

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-12 21:30

hey glenn, Dat heb je snel geregeld. Bedankt voor je compliment.

Vandaag naar de ALV geweest. Dat was weer super gezellig en heerlijk druk. Bij de beginners is de reining weer terug van weg geweest, dus Cyann kan daar naast trail, horsemanship en weet ik veel wat ze nog wil gaan starten nu ook gaan reinen!! Toppie!! *\o/*

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-12 23:07

Ja t was echt weer heel leuk! Fijn dat de reining opknip de Beginners gestart kan gaan worden! Ga hard aan de gang bij mijn trainster met de reining! Heel veel zin an! :j
Gaat Cyann ook mee naar het EK?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 00:46

yildiz schreef:
Ja t was echt weer heel leuk! Fijn dat de reining opknip de Beginners gestart kan gaan worden! Ga hard aan de gang bij mijn trainster met de reining! Heel veel zin an! :j
Gaat Cyann ook mee naar het EK?

Cyann gaat zeker mee naar het EK in ieder geval als groom, ze heeft vakantie die periode, ze kijkt daar al sinds vorig jaar naar uit!
Maar jij doelt waarschijnlijk op haar deelname? :D
We gaan even kijken hoe Cyann zich gaat ontwikkelen. Het gaat ontzettend hard op het moment. Ik denk dat de Rassenshow een goede wedstrijd zal zijn om te bepalend of we haar in gaan schrijven voor het EK.

Voor die tijd hebben we de volgende wedstrijden voor Cyann in onze agenda staan, zodat ze de nodige kilometers kan maken.
- Schietberg volgende week, afhankelijk hiervan wel of niet
- GAG DRHA begin maart
- beginners dawra begin april (joehoe met reining *\o/*)
- 22 april WRAN oud Gastel L4 of L3
- mei rassenshow.

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 13:33

Hey Yildiz, gaaf dat je ook gaat. Misschien kunnen we tzt wel achter elkaar aan rijden of zo? Zo gek ver zitten wij nou ook weer niet van elkaar vandaan toch?

raven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 14:22

misschien kan ik dan ook achter jullie aanrijden lijkt me wel zo gezellig

YildizArabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 19:21

Ja hoor, gezellig! *\o/*
Paulette had t ook nog over n vrachtwagen, die optie hou ik ook even open want dat lijkt me ook wel prettig. Ach, nog tijd zat toch?! Hebben jullie trouwens nog wel meegekregen dat we na de FoolsShow op 1 april even bij elkaar komen om alle 1000 vragen te beantwoorden?

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:17

Ja Yildiz, ik heb dat net voordat we weggingen nog even gevraagd en toen hoorde ik dat. Aardig dat je me er nog even op wijst.

Ja Joyce, aan jou dacht ik net ook nog. Ook in de buurt. Geen probleem hoor joyce. Wel zo handig om bij elkaar te rijden met een groepje. Joyce eerst richting ons (spreken we een tactisch ontmoetings punt af), dan afzakken en Yildiz aan laten kleven hihi. De vrachtwagen is ook een optie, maar voor ons denk ik niet echt praktisch ivm de "opstapplaats" van de vrachtwagen, waarschijnlijk betekent dat voor ons een eind omrijden. In trailer convoy ook leuk...tussendoor paar keer stoppen, koffie halen bij de pomp....ff beppen...gezellugggg

Die Joyce in het bestuur....haha Leen wist ook niet wat ie hoorde. Joyce???? :D :+ ;)
Laatst bijgewerkt door CounTree op 13-02-12 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Wetsernfriek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:18

Wow druk wedstrijd seizoen zo te zien, voor je dochter, jij (Nancy) met June dan ook veel starten?
als voorbereiding voor het ek?

mvg Glenn

de dawra CARAVAAN is onderweg :p

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 20:23

Oh ja caravaan, ik maak er net een convoy van...maar CARAVAAN is beter hihi. Nee hoor June gaat niet elke wedstrijd mee waar cyann aan mee doet. Wel naar de Rassenshow. Ik wil het een beetje gescheiden houden. June doet alleen DRHA en rassenshow. Geen WRAN en op 1-daagse DAWRA shows ook niet ivm drukke programma van Cyann, waar ik dan heerlijk aan het groomen ben.