Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
CtjeLief schreef:o joh.. ze wordt toch vos? (had ik ff niet meegekregen) das best verassend! Ach tis toch wel eenplaatje anyway.. duh!
sanie22 schreef:Wat een gave paarden! Vooral die 2jarige merrie, wat een plaatje.
Bandos schreef:Van harte gefeliciteerd met dit mooie meiske Isabel,en bedankt voor de mooie foto's van de schitterende Arabjes die je plaatste.Dat was weer eens echt genieten van zoveel moois!!![]()
.
mokary schreef:gefeliciteerd het veulen is ...![]()
de nieuwe vos hengst is niet geheel mijn smaaklijkt erg lang en kortbenig. kleur is wel om te
Thirsa_ schreef:Majidah is ook al zo mooi, ben benieuwd naar meer foto's van haar
mokary schreef:dan moet je een studie fotografie volgen![]()
![]()
want het lijkt wel een tekkel op de foto
heb je meerdere betere foto`s?
Citaat:ik blijf erbij dat het zo op de foto niet mijn smaak is
CtjeLief schreef:ik ben momenteel erg weg van de nakomelingen van Ajman moniscione trouwens! prachtige babykindjes heeft die hengst zeg pff!
mokary schreef:geen tijd om te komen kijken ik moet blijkbaar naar de opticien![]()
nafok is trouwens belangrijker dan het paard zelf. ik blijf erbij dat het zo op de foto niet mijn smaak is. maar ik ben dan ook geen zoekende merrie bezitter.
CtjeLief schreef:tja ze kunnen ook niet allemaal mooi zijn.. ik heb zelfs veulens van lahab en sanadik enz waar ik voor wegrende..![]()
CtjeLief schreef:tja ze kunnen ook niet allemaal mooi zijn.. ik heb zelfs veulens van lahab en sanadik enz waar ik voor wegrende..![]()
Fokken blijft gokken..
(en dromen) maar ik heb er een aantal gezien waar mijn mond wel van open viel.. en veulens kunnen hun slechte periode hebben.. maar toch nog heel mooi uitgroeien..